Minun reseptini

26.3.2017

Mitkä asiat tekevät minusta minun?


Olen aikamoisen ujo uusien ihmisten seurassa & mulla on uusien tuttavuuksien kanssa alussa sellainen suojakuori, josta pääsen kyllä eroon kunhan tutustun ihmiseen kunnolla. Tuttujen seurassa olen kova höpöttäjä. Pyrin olemaan kaikille ystävällinen & kiltti. Kavereiden kesken mulla on pienoinen halu päteä ja olla oikeassa. Uudet asiat pelottavat. Olen herkkä - pelkkä mainos saattaa saada mut itkemään, mutta toisten ihmiset seurassa puren hammasta vaikka kuinka itkettäisi. Kokkaustaitoni ovat heikot sekä olen nirso ruoan suhteen. Olen fiilistelijä & tulen iloiseksi pienistä asioista. Olen kotihiiri & jos mun pitäisi valita ulos lähteminen tai koti-ilta niin koti-ilta voittaa 100-0!

Kourallinen ujoutta
Ripaus höpöttelyä
Kauhallinen kiltteyttä
Hyppysellinen fiilistelyä

Niistä on tämä tyttö tehty!

4 kommenttia:

  1. Tosi ihana postaus ja ihana sinä!

    VastaaPoista
  2. Ihanan omaperäinen postaus! Kuulostat tosi mukavalta tyypiltä ja löysin kyllä itsestäni paljon samaa, muutakin kuin vain tuon huonon kokkaamistaidon. :-D

    http://lemondeselonleni.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan