Elämäni aakkoset 2.0

27.4.2017

Muistatteko elämäni aakkoset postaukset? Olen itse tehnyt kyseisen postauksen viimeksi vuonna 2013, joten halusin tehdä tästä päivitetyn version!

Aurinko - tuo ihana valopallo, josta saa niin paljon energiaa.
Blogi - tätä hommaa on tullut tehtyä jo todella monta vuotta enkä varmaan osais enää edes olla ilman blogia!
Calligraphy - haluaisin opetella tätä enemmänkin, pitäisi vaan ostaa hieman välineitä, että pääsisi harjoittelemaan!
Decor - rakastan sisustamista todella paljon!
Elokuvat - on ihanaa katsella elokuvia ja mikäs sen parempaa kun hyvä seura ja hyvä elokuva, joka herättää tunteita.
Fiilistely - tykkään fiilistellä pieniä ihania asioita
Grilliruoka - oi kesä & grillikausi, tulkaa jo!
Huulirasva - en pärjäis ilman huulirasvaa.
IBS - tää diagnosoitiin mulle syksyllä, on ollut opettelemista..
Elämäni aakkoset
Jyväskylä - kotikaupunki
Koti - oon tosi iloinen tästä mun pienestä yksiöstäni!
Laittautuminen - mun mielestä on tosi kivaa laittautua. Parasta on, jos on joku hienompi tilaisuus tulossa, että on kunnon syy laittautua kauniiksi!
Musiikki - mä kuuntelen aina musiikkia mikäli mahdollista! Kotona soi aina Spotify, autossa radio, bussissa ja salillakin on kuulokkeet korvissa!
Netflix - yksi lemppari ajanviete.
Oma rauha - rakastan omaa rauhaa.
Perhe - meillä on perheen kanssa tosi läheiset välit ja oon siitä enemmän kuin onnellinen!
Q&A - haluaisin tehdä Q&A-postauksen, haluisitteko kysellä jotain?
Ruoka - rakastan hyvää ruokaa! Kukapa ei?
Some - pakkohan se on myöntää, että olen someriippuvainen! Tahtoisin kyllä päästä tästä riippuvuudesta eroon.
Tee - olen yrittänyt opetella teetä, vähän aikaa sitten sain teetä lahjaksi ja se maistuukin ihan hyvältä - ehkä musta vielä joskus tulee kunnon teen juoja!
Elämäni aakkoset
Uutuudenviehätys - tiedättekö sen ihanan tunteen kun ostaa vaikka uuden kivan paidan ja sitä tekisi mieli käyttää joka päivä?
Vaaleanpunainen - tän hetken lemppariväri!
Wifi - tuo ihana keksintö.
Xiaomi - eli uusi lemppari elektroniikka merkki. Siltä löytyy jo puhelin, kuulokkeet & aktiivisuusranneke!
Ystävät - mulla on ihan huippuystäviä!
Zzz - oon kunnon unikeko & rakastan nukkumista!
Åland - haluaisin joskus kesällä matkustaa Ahvenanmaalle ja nautiskella merestä ja saaristosta.
Äiti - ikävä
Öitä - on parasta jos joku toivottaa hyvää yötä!
Elämäni aakkoset
Näiden keksiminen oli vaikeampaa, kun muistinkaan, huh! Ihanaa torstaita tyypit!

10 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus! Olis hauska jos joskus kertoisit hieman kuvien kera kämpästäsi. :)

    http://uusikasvukausi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mä itseasiassa tammikuussa tein postauksen jossa vähän esittelinkin tätä kotia! :) Aion myös jossain vaiheessa tehdä kunnon perusteellisen postauksen, kunhan saan taas sisustuksen mieluiseksi! :)

      Poista
  2. Näitä on aina hauska lukea!:D toteuttelin jokunen aika sitten itsekin omaan blogiini ja se oli vaikeampaa kuin ensin ajattelin :'D kysymyspostaus olis kiva:)!

    Ihania kuvia!! Kivaa vappua<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :) No niimpä, oli aika hankalaa! :D Voisin tehdä sen kysymyspostauksen jossain vaiheessa! :)

      Kiitos paljon, ihanaa vappua myös sulle!♥

      Poista
  3. Tosi kiva postaus, vois joskus itsekin toteuttaa tällaisen!
    Sait muuten uuden lukijan, sulla on ihana blogi :)

    piiakristiina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Oi, kiva kuulla! Tervetuloa! <3

      Poista
  4. Hauska nähdä, että joku muukin vielä tekee näitä postauksia! Mä oon toteuttanut blogini historian aikana tällaisen joka kevät! :D Ja mäkin odotan jo grillikautta :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Ihan parhaita juttuja sun listalla - ruoka, rauha ja Netflix muodostaa täydellisen kombon <3

    Sanna / http://pannariblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan