Fav cosmetics

9.4.2017

Kivaa sunnuntaita! Halusin tulla höpöttelee teille vähän mun tän hetken lempparikosmetiikasta! Väreistä löytyy aika paljon kevättä - eli vaaleanpunaista. Mennään kurkkaamaan mitä mun tän hetken lemppareista löytyy!

1. Lumenen Invisible Illumination - Tän tarkotus on luoda hehkua kasvoille ja tää on ihana. Käytän tätä korostukseen poskipäille ja tää antaa kyllä sellaisen kauniin ja luonnollisen hehkun. Kaiken lisäks tää on tosi riittoisaa. Pari pientä pisaraa riittää yhdelle kerralle!

2. Mavalan Feminine - Mavalan kynsilakat kuuluu muutenkin lemppareihin, mutta tää sävykin meni heti ykköseksi! Niin kaunis, naisellinen ja keväinen sävy. Tää on metallinhohtoinen ja mun mielestä tää sopii todella hyvin niin arkeen kuin juhlaankin, love it! Oon käyttänyt tätä tosi paljon tän vuoden puolella ja pelottaa, että se loppuu kohta, haha!

3. L´oreal True Match - Uusi meikkivoide oli jo ostoslistalla, kun edellinen veteli viimeisiään. Satuin pyörimään Sokoksella 3+1 päivien aikaan ja tää oli tarjouksessa. Olin kuullut tästä myös kehuja, joten päätin sen kotouttaa. Tää on super kevyt kasvoilla, peittää aika hyvin ja näyttääkin kasvoilla kevyeltä. Kerrankin onnistuin ostaa myös aikalailla oikean sävyn, jes!

4. Essence Sheer & shine 03 - Oon aika huono käyttää huulipunia, tykkäisin kyllä käyttää enemmänkin. Pääsääntöisesti laitan juhliin. Näin keväisin tekee mieli käyttää enemmän ja joskus saatan ihan vain kotona ollessani sipaista huulilla huulipunaa piristämään päivää! Tän sävyn lisäksi oon käyttänyt nyt keväällä Essencen paria muutakin ihanan hempeän väristä!

5. Blistex Triple Butters - Tästä tuli mun lempparihuulirasva! Vuoden vaihteen aikoihin piti ostaa uusi huulirasva & päädyinkin ostaa tän. Tää kosteuttaa tosi hyvin ja tuoksuukin kivalle!

4 kommenttia:

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan