Kauneushaaste

15.4.2017

1. Varhaisin meikkimuistosi?
- Muistan hämärästi kuinka kokeilin jotain äidin huulipunaa, joka oli aivan kirkkaan pinkki. Olihan se aivan kamala, haha!

2. Mitä meikkejä käsilaukustasi löytyy?
- En itseasiassa oikeastaan koskaan kanna meikkejä mukana, joten käsilaukusta löytyy vain huulirasva tai joskus joku huulipuna.

3. Lempituoksusi?
- Tän hetken lemppari on varmaan Jeanne Arthes Boum.
4. Henkilökohtainen kauneusvinkkisi?
- Pese meikit ennen nukkumaan menoa. Jos laiskottaa tai olen jossain yökylässä niin mä pyyhin meikit kasvopyyhkeillä.

5. Uusin kosmetiikkalöytösi?
- Mavalan Feminine sävyinen kynsilakka!

6. Ikimuistoisin virheostoksesi?
- Ei tule nyt muuta mieleen, kuin kaikki ne väärän väriset meikkivoiteet!

7. Meikkivoiteella vai ilman?
- Meikkivoiteella. Mulla saattaa mennä montakin päivää, etten meikkaa ollenkaan. Valitsen silti meikkivoiteella, koska jos olen lähdössä johonkin niin laitan mielelläni ainakin sen meikkivoiteen tasoittamaan mun punoittavaa ihoa.
8. Eyeliner vai kynä?
- Eyeliner ehdottomasti!

9. Tuote, jota ilman et tulisi toimeen?
- Hmm.. Meikkivoide ja kulmatuotteet on kyllä ne mitkä yleensä laitan, jos en muuten meikkaa, mutta olen lähdössä johonkin. Kuitenkin varmaan pakko valita kulmatuotteet!

10. Tuote, jota haluaisit kokeilla?
-Konjac - sientä.

4 kommenttia:

  1. Tää on hauska postaus, oon itsekin toteuttanut tämän :-) Sulla on aivan ihana blogi, joten jään seurailemaan ja tutustumaan suhun lisää <3 Ihanaa pääsiäistä!

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, kiva kuulla! :) Ihanaa pääsiäistä sullekkin! :)

      Poista
  2. Ihana postaus ja noi kuvat!
    Mukavaa pääsiäistä. :)

    http://nataliealexandras.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Kivaa pääsiäistä sinnekkin! :)

      Poista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan