Lately

25.5.2017

Anteeksi tästä reilun viikon hiljaisuudesta. Mulla on ollut ihan kamala kiire ja muutenkin ollut kaikenlaista hälinää - mm. multa on nyt viikon sisään hajonnut autosta jarrut jo kahdesti. Nyt oli kuitenkin hetki istua koneen ääreen. Mitä kaikkea mä olen sitten kerennyt tekemään?
Mä olen hommannut & istuttanut kukkia parvekkeelle, ollut iskän luona maalla, käynyt töissä, viettänyt peli-iltaa kaverin kanssa, käynyt potkimassa palloa, viettänyt aikaa satamassa ja syönyt kesän ekan irtojäätelön!
Ensi viikko näyttää jo rauhallisemmalta, joten toivottavasti pääsen kiinni säännölliseen bloggausrytmiin. Kivaa torstaita & ihanaa loppuviikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan