Lempi Youtube-kanava

11.5.2017

Mun on pakko tulla hehkuttamaan teille tätä mun uusinta lemppari Youtube-kanavaa! Tiedättekö sen, kun alatte katsomaan Youtube-videoita ja jossain vaiheessa päädytte katsomaan söpöjä eläinvideoita? Mä ainakin tiedän! Tää uus lemppari kanava on samaan aikaan super söpö ja hauska! Jos tykkäät koirista tai vielä eri toten Corgeista niin suosittelen kurkkaamaan!

Kanavan sivuille pääset tästä! En voi käsittää, että tällä kanavalla on vasta vähän yli 5000 tilaajaa, nää videot on ihan huikeita!
Mun lempi koirarotu on ollut jo pitkään Kultainennoutaja, mut nyt viime aikoina oon kyllä ihastunut myös Corgeihin ja se kyllä pikku hiljaa hiipii jaetulle ykkössijalle Kultaisennoutajan kanssa! On ne vaan niin suloisia mötköjä!

Mikä on teidän lemppari koirarotu? Jos tiedätte muita tän kaltaisia kanavia niin kertokaa ihmeessä!

4 kommenttia:

  1. Oo pitääkin mennä tsekkaan tää kanava! Kiitti vinkistä!!

    VastaaPoista
  2. KIITOS tästä postauksesta! Katsottiin just miehen kanssa kymmenen Topi-videota putkeen, miten ihania nuo onkaan! Heti meni kanava tilaukseen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä! :) Noi on kyllä ihan parhaita!! :D

      Poista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan