May's Insta Feed

31.5.2017

Olen muutamissa blogeissa nähnyt tälläisiä kuukausittaisia Instagram kollaaseja ja musta se on kiva idea! Halusinkin itsekin kokeilla. Oon viimeisen vuoden aikana ruvennut miettimään tarkemmin millaisia kuvia laitan Instagramiin ja miltä haluan, että mun feed näyttää. En ole vieläkään täysin tyytyväinen, haluaisin oppia ottamaan kuvia, jotka sopii täydellisesti yhteen toistensa kanssa ja feed näyttäisi yhtenäiseltä. On mun feed silti parempi kuin joskus silloin kun postasin melkein mitä vaan fiilispohjalla. Pitäisi varmaan löytää myös se mieleinen muokkaus ja filtteri, jos haluaisin saada kuvat sointumaan yhteen. Se on vaan kamalan hankalaa, kun tuntuu että toiset filtterit sopii paremmin toisiin kuviin kuin toiset. Noh.. ehkä vielä joku päivä!
1| Olin saanut kukat istutettua parvekkeelle, joten korkkasin pikku kolan sen kunniaksi! 2| Jääkiekon kisakatsomon eväitä, namsk!
3| Lemppari aamupala & ekaa kertaa tarkeni syödä parvekkeella. 4| Äitienpäivä. 5| Viime asukuva reissulta. 6|  7| Välillä pitää napata myös selfie, heh! 8| Löysin parvekkeelle tosi kauniita kukkia! 9| Tämäkin on asukuva reissulta.

Jos jotakin kiinnostaa seurata mun elämää myös Instagramista niin mut löytää sieltä nimellä Katjavaa!

4 kommenttia:

  1. Vau mikä kollaasi ja niin ihana ulkoasu myös blogillasi! ♥
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Aivan tositosi kauniita kuvia <3

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan