Muuttuneet tavat

30.6.2017

Tajusin tossa vähän aikaa sitten, että mulla on jotkut tavat muuttuneet & ajattelin, että siitä saisi myös kivan postauksen. Joten nyt olen siis täällä jakamassa näitä mun muuttuneita tapoja teidän kanssa!

Suihku - Vielä pari vuotta sitten kävin aina iltaisin suihkussa, mutta nykyään käyn lähes poikkeuksetta aamulla. On niin kiva aloittaa päivä suihkun raikkaana!

Kynnet - Pureskelin mun kynsiä aina lapsena ja vielä vähän teini-iässäkin, mutta pääsin siitä eroon ja nykyisin tykkään mun kauniista ja pitkistä kynsistä!

Aamupuuro - En voinut ennen sietää kaurapuuroa, pelkkä ajatus yökötti. Kunnes löysin kaupasta valmis annospusseja ja rakastuin. Nyt syön melkein joka aamu puuroa aamupalaksi!

Vaatekaappi - Ennen saatoin vain tunkea vaatteet kaappiin, jos en esimerkiksi kuivaustelineeltä niitä jaksanut viikata. Nykyään viikkaan vaatteet aina kaappiin.

Ruokakokeilut - Olen aina ollut tosi nirso ruokien suhteen, mutta viime aikoina olen alkanut uskaltaa testailemaan uusiakin juttuja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan