A few new things

15.7.2017


Muistatteko kun pari postausta aiempana kerroin, että tilasin Ebaystä culottesit? No ne tuli ja nää on ehkä paras Ebay ostos ikinä!! Tää materiaali on suuuper mukavaa päällä ja pelkäsin, että nää ois sellasta läpinäkyvää kangasta niin ei ollenkaan! I'm in love. Saatte nyt vaan tällästä sneakpeak kuvaa, koska haluan käydä napsimassa näistä asukuvat pikimmiten!
Kun näin ensimmäisen kerran mainoksen, että Essenceltä tulee näitä color correctoreita ja vielä tälläisessä muodossa olin ihan intoa täynnä ja pitikin sitten käydä kotouttamassa ne. Noh... Eipä näistä ole kuin ehkä iiiihan himpun verran apua. Mun kasvojen ongelmakohdat on tummat silmän aluset ja mm. punoittavat nenänpielet. Mistä mä löydän kunnon tuotteet millä ne saa piiloon?!
Mulla ei kunnollisia luomivärejä ole ollut oikeastaan koskaan. Mutta nyt vihdoin ostin vähän kunnollisemman. Nimittäin Makeup Revolutionin Iconic 3 paletin. Noi sävyt on mun mielestä ihan super kauniit ja niitä on kiva skaala. Näissä on pikkusen fall outia, mutta testasin heti näitä ja tuollaisen silmämeikin sain pikaisesti aikaiseksi - paletti tulee varmasti kovaan käyttöön!

4 kommenttia:

  1. Heiii saisko noihin pöksyihin linkkiä? Ihanat! Oon yrittänyt ite ettiä vähän saman tyyppisiä onnistumatta, mut noi vois kyllä olla hyvät. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tottakai! :) Täältä löytyy!
      Toivottavasti nuo olisi mieleiset! :)

      Poista
  2. Apua kuinka ihanan näköiset housut!! Ootan innolla asukuvia niiden kanssa :) ja hei ootko testannut Nyxin color correctoreita? Mulla on käytössä niiden se vihreä, eli just punaisuuden neutraloija, sellaisessa pienessä pyöreässä purkissa. Se on toiminut mulla ihan hyvin eikä maksakaan paljoa. Jos rahan tuhlaaminen pikkupurkkiin ei aiheuta kauheaa morkkista, suosittelen silti eniten Joe Blascon punaisuuden neutraloija -peitevoidetta, se on oikeasti lyömätön! Järkyttävästä hinnasta miinusta kylläkin, mutta... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, meen ottaa ne heti kun ehdin! :) En itseasiassa oo! Pitääpä käydä se Nyxin seuraavaks hommaamassa! Kiitos vinkistä! :)

      Poista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan