Autumn vibes

28.7.2017

Kävin yksi ilta lenkillä joskus yhdeksän aikoihin. Aikasemmin oli satanut, joten ilma oli sellainen kostea ja oli viilee ilta. Heti tuli ihan syksyiset vibat. Oikeestaan se ei edes haitannut mua. Tykkään syksystäkin tosi paljon, mutta jotenkin pitäisi vielä osata nauttia tästä jäljellä olevasta kesästä. Mulla on vaan vähän hankaluuksia osata nauttia siitä, kun tuntuu että joka päivä sataa vettä ja lämpömittarikin hyvä kun jaksaa kivuta yli +15 asteen. Oon jotenkin niin paljon energisempi aina kun aurinko edes paistaa. Tekee mieli tehdä aina kaikkea ja tavata kavereitakin enemmän.

Heinäkuun alussakin haaveilin vielä kesävaatteista, mut sit ajattelin, että onko järkeä enää tilata kun kesä loppuu ihan just? Jotenkin mun kesä tuntuu loppuvan kun heinäkuu loppuu - vaikka elokuu onkin vielä kesää. En tiedä tuleeko tää fiilis jotenkin siitä rytmistä mikä oli aina kun kävi koulua ja kun koulu alkoi elokuussa? Ehkä.

Oonko ainut, joka pohtii tämmöstä?

6 kommenttia:

  1. Mä mietin ihan samaa! Oon jo katsellut syysvaatteita ja oon jättänyt monta kivaa kesävaatetta kauppaan :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha aijaa! Kiva kuulla, että en oo ainut! :) No syksyvaatteetkin on ihania!! :)

      Poista
  2. Tykkään itse syyspukeutumisesta. Saa monipuolisempia asuja aikaiseksi. Syksy on muutenkin jotenkin sellainen uuden alku ollut. Sillon yleensä alkaa juuri koulut ja uudet haasteet!

    http://odessaaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Mä odotan jo kovasti syksyn saapuvan, koska viileys ja ilman raikkaus on niin ihanaa! Syksyisin myös asuinspiraatio on korkeimmillaan :)

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan