Lately via phone

6.7.2017

Mä sain pelastettua kuvat mun puhelimesta, onneks! Ajattelinkin sitten jakaa vähän kuvia mitä on kertynyt puhelimen kätköihin.

1| Alppiruusupuiston kukkia 2| Juhannuskimppu 3| Synttärikukka 4| Kotikodin syreeneitä.
Jos joku ei seuraa mua instassa niin tulihan nyt ilmi, että rakastan kukkia?♥✿

Näitä kaikkia kuvia yhdistää se, että mun mielestä Suomi on vaan todella kaunis kesällä.

1| Olin hoitamassa asioita keskustassa ja välillä piti käydä nappaamassa syömistä! 2| Päästiin Katan kanssa tutustumaan Jyväskylään aukeavaan uuteen kauppakeskus Seppään. 3| Synttärikakku! 4| Käytiin myös synttäreiden kunniaksi herkuttelemassa pannukakkutalossa, nam!

Käytiin ihanassa omenatarhassa nauttimassa näistä ihanista kukista! Kukkafriikkeys näkyy näissäkin, haha!

1| Oon jo pitkään etsinyt tälläistä söpöä yökkärimekkoa ja vihdoin löysin H&M:n alesta! 2| Ihana kimppu minkä sain siskoilta synttärilahjaks.

10 kommenttia:

  1. Niin nättejä kuvia! <3 Toi musta mekko on ihana :)

    VastaaPoista
  2. Herranjestas miten ihania kuvia! Noi kaikki kukat...<3

    VastaaPoista
  3. Eksyin tänne sun blogiin ja pakko mainita sun ihanasta ulkoasusta! Kyllä nappaa. Jäänkin tänne lukemaan :)

    http://newdaysaara.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, kiva kuulla! :) Tervetuloa! :)<3

      Poista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan