Favourite things right now

7.8.2017

Kohta alkava syksy - Oon oikeesti super innoissani. Syksyllä pääsee jotenkin vähän rutiineihin taas kiinni, syysvaatteet on parhautta - puhumattakaan illoista viltin alla kynttilöiden valossa.

Uudet hiukset - Menin taas leikkaamaan reilu 10cm hiuksista pois. Mulla on ollut vähän tapana aina syksyn tullessa päivittää hiustyyliä ja tänäkin vuonna kävin leikkaamassa hiukset. On taas niin fresh fiilis!

Marjakausi - Oikeasti.. Mummo täällä hei! Mutta aion mennä tällä viikolla kotikotiin ja aion kerätä pakkasen täyteen vadelmia

Uudet tuttavuudet - On parasta tutustua uusiin ihmisiin!

Ruokalöydöt - Oon viime aikoina tehnyt uusia ruoka löytöjä, joita mun masu kestää. Kiinnostaisko teitä kuulla vähän mun masun kuulumisia ja diagnoosi juttuja?

Ystävän kihlaus - Siis vitsi miten onnellinen olin kun tää uutinen tuli, purskahdin suoraan itkuun ja tuntui, että voisin haljeta onnesta rakkaan ystäväni puolesta. Tällaiset uutiset on parasta! Kerkesin jo miettiä heidän häitäänkin ja kuinka kaunis morsian ystävästäni tulee. Liikutun täällä taas, heh♥ 

Löytyykö teiltä samoja juttuja? :) Ihanaa uutta viikkoa

18 kommenttia:

  1. Mäki odotan ihan hirveesti alkavaa syksyä! Vaikka kesäkin on ihanaa aikaa niin aina on jees pukea ne syksyvaatteet ja neuleet päälle :)

    VastaaPoista
  2. Oi, tosi ihana ulkoasu sun blogillas! ♥

    VastaaPoista
  3. Kiva postaus! Itsekin odotan jo alkavaa syksyä :-)

    https://reetttaeveliina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Oon niin samoilla linjoilla ton syksyn kanssa! Eilen havahduin illalla siihen, kuinka se on kohta täällä - saa pukeutua kivasti, kaikkialla on värejä, lämpöä on juuri sopivasti. Kaikki syksyssä on vaan aivan parasta <3

    VastaaPoista
  5. Iteki ootan innolla syksyn ilmoja, kunhan ne olisivat aurinkoisia ja kirpakoita eikä sateisia! :D Uudet hiukset piristävät aina kummasti!

    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Vaikka oonkin kesä ihminen henkeen ja vereen, odotan silti myös tulevaa syksyä, kun pääsen uuteen kouluun ja sitä kautta tutustumaan uusiin ihmisiin! :)

    http://sofiaidaannneli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Ehdottomasti syksy on se mitä itsekin odotan, mutta en halua vielä kesän loppuvan koska tämä kesä on ollut niin hiton huono. Ihania asioita olit listannut<3 Ja hei marjakausi, mun pitäs vielä mustikat käydä keräämäässä ja oisin onnellinen:'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oon ihan samaa mieltä! :( Vielä vähän helteitä kiitos! Voi kiitos :) Joo mustikoitakin pitäis kyllä käydä keräilemässä :)

      Poista
  8. Oi miten ihanasti toteutettu postaus!<3 Täällä myös toinen joka odottaa syksyä :")

    VastaaPoista
  9. Tää onkin kiva postausidea! :)

    ainokaisar.blogspot.fi

    VastaaPoista
  10. Mäkin oon innoissani syksystä, oon aina tykännyt syksystä aika paljon! :)

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan