Luottotuotteet

14.8.2017

Mitkä tuotteet on niitä, joita ostan aina uudelleen, kun edellinen loppuu?

Four Reasons - Moisture Mist - Tää on ainut hiussuihke niistä kaikista joita oon testannut, joka auttaa mua taltuttaa mun hiusten sähköisyyden. Syksyllä ja talvella tää on ihan must!
Garnier - Micellar Cleansing Water - Tällä saa hyvin puhdistettua meikit ja mun mielestä kasvot jää kivan tuntuseks - tuntuu, että kaikki rasvasuus lähtee samalla.
Nivea - After Shave - Ei välttämättä uskois, mut tää on oikeesti hyvä primeri, tosi riittoisa ja ennen kaikkea edullinen! Tuo "miehinen" tuoksukaan ei jää iholle yhtään!
Blistex - Trible Butter - Paras huulirasva ikinä! Tää oikeasti kosteuttaa eikä tarvii koko ajan olla lisäilemässä. Muilla merkeillä tuntuu, että pitäis koko ajan lisäillä tai sitten ne kuivattaa entisestään.
Mavala - Feminine - Tää on niin täydellinen sävy! Sopii niin juhlaan kuin arkeen. Aion ostaa ehdottomasti uuden, kun tuo edellinen loppuu!
Kasvopyyhkeet - Merkillä ei niin väliä, mutta kuinka helppoa on esimerkiks yökylässä poistaa näillä meikit? Parasta.
Ihanaa alkanutta viikkoa!

12 kommenttia:

  1. Hassua miten omasta mielestä huono tuote voi olla toisen lempparituote :D Oon nimittäin kerran kokeillut tuota Garnierin tuotetta enkä sit tykännyt ollenkaan, jotenkin jäi tosi huono fiilis siitä. Ehkä tää tuote ansaitsis toisen mahdollisuuden sillä oon aika äkkipikainen arvioimaan täysin uusia juttuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha aijaa! :) Nääkin on niin makuasioita! :) Mulla tulee päivän aikaan kasvoille semmonen rasvanen fiilis ja tolla Garnierilla sen tunteen saa hyvin pois, mistä tykkään tosi paljon! :)

      Poista
  2. Postaus täynnä omia lemppareita!:-D Täytys tuota garnierin puhdistusvettä hommata pitkästä aikaa kun muut tuotteet jotenkin sivuuttaneet sen paikan tällä hetkellä.

    https://notttwice.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Tuo Garnierin puhdistusvesi ja Four Reasons Moisture Mist on ihan ehdottomia lemppareita itselläkin! :)

    VastaaPoista
  4. Nivean After Shave on ihan huippu primeri!<3

    VastaaPoista
  5. Garnierin misellivesi on mun suosikki ja luottotuote myös! :)

    VastaaPoista
  6. Tosi kiva postaus! Tuo Bilstexin huulirasva on itselläkin ollut käytössä ja se on kyllä ihan parasta :D

    https://fiiaelina.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan