Photofeed | July

3.8.2017

Löydät mut Instagramista @Katjavaa
Musta tuntuu, että oon ruvennut postailemaan Instagramiin paljon enemmän kuvia. Nyt heinäkuussakin tuli laitettua aika monta kuvaa. Mulla oli vähän aikaa sitten kova yritys ottaa vain saman sävyisiä kuvia & jotka sointuu yhteen täydellisesti. Oon nyt ainakin toistaiseksi luopunut siitä ja sen sijaan laittanut kuvia, jotka on mun mielestä yksilöinä kauniita ja jotka muistuttaa mua kivoista jutuista. Näissä heinäkuun kuvissakin tiivistyy mun mielestä niin kivasti kesä.

Toivottelen vielä kerran kaikille teille ihanaa elokuuta, pus!

12 kommenttia:

  1. Ihanan näköinen feedin pätkä!<3 Osaisinpa itsekin haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Valokuvauksessa onneks kehittyy koko ajan :)

      Poista
  2. Todella kauniita kuvia! <3 Niin kesäisiä ja kaikki kukkakuvat on aina mun mieleeni :)

    VastaaPoista
  3. Oi miten ihania kuvia! Ja kauniita kukkia <3

    VastaaPoista
  4. Ihania ja kauniita kuvia ♥ Mulla ei oo oikeen ikinä ollut instassa varsinaisesti mitään yritystä saada kuvia sointumaan yhteen, vaan oon lisäillyt niitä sinne sellasella rennolla meiningillä :D Kun lisään instaan kuvan, haluan sen tuovan muistoja mun mieleen!

    http://sofiaidaannneli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Totta :) Ehkä mä osaisin joskus yhdistää ne kaksi asiaa :)

      Poista
  5. Ompas ihanan kesäisiä kuvia ja kyllä tuo feedi saa hyvälle mielelle ♥

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Kyllähän nämäkin kuvat sointuu hirmu kauniisti yhteen!! Liian tarkka ei feedin suhteen kannata olla, jää monta kivaa kuvaa postaamatta silloin. Mutta ymmärrän kyllä sun halun postailla vain tietynlaisia kuvia :)

    https://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan