Kolme kertaa

26.9.2017

Törmäsin tällaiseen postausideaan ihanan Saran blogissa ja musta tää oli niin kiva, että halusin toteuttaa tän itsekin!

3 ✗ Paha tapa:
○Päästää tiskivuori aina niin isoksi, että joka kerta alkaa masentaa ruveta tiskaamaan. Tälläkin hetkellä tuolla odottelee iso kasa astioita tiskaamista, hups.
○Puhelinriippuvuus - tää tapa ärsyttää mua ihan älyttömästi ja haluaisin päästä siitä eroon. Mut tää on ehkä niitä yksinasumisen huonoja puolia, että kun ei ole seuraa eikä juttukaveria niin sit tulee roikuttua puhelimella ihan liikaa.
○Päteminen - kavereiden ja perheen kesken mulla on välillä tarve päteä. Oon päässyt tästä jo vähän eroon - verrattuna esimerkiksi yläasteaikoihin, heh.

3 ✗ Outo tapa:
○Mulla on pieni pakkomielle ruokailuvälineistä. Esimerkiksi meidän isän luona on kahdenlaisia veitsiä ja en yhtään tykkää niistä toisista veitsistä ja en käytä niitä ikinä jos ei ole pakko, haha!
○Myös avainten tarkistamisesta ennen lähtöä on tullut pakkomielle. Saatan tarkistaa ne viisikin kertaa, ennenkö painan oven lukkoon. Samoin olen ruvennut tarkistamaan, että hella ei ole päällä, vaikka en olisi käyttänyt sitä pariin päivään. Tästä oon yrittänyt luopua, ettei siitä tule pysyvää pakkomiellettä.
○Oon tosi tarkka ruokien päiväysten suhteen. En juo edes maitoa parasta ennen-päiväyksen jälkeen. Vaikka tiedostan kyllä, että se on nimenomaan parasta ennen.


3 ✗ Lempivaate:
○Ginan Mollyt - on niin mukavat jalassa.
○Paita - en osaa tarkemmin selittää millainen paita se on, mutta se on pelastanut jo hyvin monet asukriisit!
○Valkoinen neule - toi lämmin pitkä neule on itseasiassa tälläkin hetkellä mun päällä!

3 ✗ Paikka, johon haluat:
○Italian Gardajärvi - näyttää niiiiin ihanalta.
○Kreikan Parga - näyttää vähän thaimaalta ja tällainen paikka löytyy Euroopasta!
○Kylpylä - yksi kylpyläpäivä, kiitoos!♡

Smoothie bowl

3 ✗ Paras paikka, jossa olet käynyt:
○Kreikka - no se vaan vei mun sydämen!
○Helsinki - rakastan Helsinkiä ihan älyttömästi. Se on todella kaunis kaupunki ja ne kaikki ihanat rakennukset!♡
○Tampere - taisi viedä myös mun sydämen!

3 ✗ Lempitavara:
○Puhelin - puhelinriippuvuus on vaan fakta ja haluaisin kyllä kovasti päästä siitä eroon..
○Kamera - Vaikka tuo mun kamera alkaa olla jo niiiin huono, niin kyllä olisi hankalaa elää ilman sitä. Varsinkin nyt kun on varapuhelin käytössä, jossa on älyttömän huono kamera...
○Kapselikeitin - kuinka monet kaakaot sillä tuleekaan varsinkin talvella ja syksyllä tehtyä♡

10 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus! Meillä kotikotona on kans kahdenlaisia veitsiä ja haarukoita, enkä todellakaan käytä niitä toisia, ellei kaikki muut oo pesussa... :D En ymmärrä... Hah! Ja mulle myös toi avaintentarkistelu on niin tuttua. Varsinkin, jos poikaystävä on muualla kauempana reissussa, niin mun pitää suurinpiirtein astua ovesta ulos avaimet kädessä, jotta voin olla varma niiden mukanaolosta. :D Ja kantsii kyl opetella ruokien suhteen käyttämään aisteja. Päiväyksiä ei kannata niin katsoo vaan mieluumin haistaa ja maistella, että onko ok. Usein tuotteet säilyy pitkällekin päiväyksen jälkeen, eikä sit turhaan menis ihan käyttökelposta ruokaa roskiin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha aijaa! :D Joo pitäis kyllä opetella, just ettei menis ruokaa roskiin! :)

      Poista
  2. Hei mäkin haluan tehdä tällasen kans! :) Tosi kiva postaus! Tampere on ihan älyttömän ihana paikka ja oon onneks saanu asua siellä vuoden ♥ Mulla on kans toi sama tapa ruokailuvälineiden kanssa, etten koskaan käytä meidän Ikean ruokailuvälineitä vaan ainoastaan Hackmannin :D Samoin mäkkäristä saaduista cokis-laseista ei vaan voi juoda!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tee ihmeessä! :) Kiitos! :) Haha aijaa! :D

      Poista
  3. Apua mä samaistun täysin tohon aterinkohtaan :'D Mulla on tietyt lemppariaterimet, joita yritän sit aina koulun ruokalassakin ettiä, ja kotona en syö muilla välineillä ku vaan ehdottoman pakon edessä. Helsinki on yks munkin lempparikaupungista, tosi kauniita rakennuksia ja hana tunnelma. En yhtään ihmettele että meidän pääkaupunki alkaa olla muissakin maissa kiinnostava turistikohde :)

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha aijaa!! :D Jännä että muutkin pystyy samaistuu tohon aterinjuttuun! :Dd No niimpä! :)

      Poista
  4. Aika kiva postaus! Jotain samoja piirteitä, ehkä se semmonen tärkeily asioista mitä itse tietää paremmin eli päteminen on myös väälä täälläkin vahvassa. Mutta lähinnä oman ukon kanssa ja kun huomaa itekki että lähtee käsistä saattaa vitsillä heittää koko homman hauskasti ihan läskiksi :)

    Finnlandsnorsk

    VastaaPoista
  5. Oii kuinka kiva postaus! Muutamia samoja juttuja löytyi tästä postauksesta! :) Tuo puhelinriippuvaisuus on semmoinen mikä itseltäkin löytyy ja tuo avainten sekä muiden juttujen tarkastelu:D

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan