Syksyn kosmetiikka lempparit

8.10.2017

Viininpunainen on se syksyn väri Mulla se näkyy eniten kosmetiikassa. Mulla on hyvin usein kynnet lakattuina ja syksyisin ne on tummanpunaisia tai ihanan luumun värisiä. Ruskeat, tummanvihreät ja muut tummat kynsilakat käy mun mielestä myös hyvin syksyyn, mutta en koe niitä kovin omakseni. Olen kyllä harkinnut, että haluaisin löytää itselleni jonkun kivan ruskeahtavan nuden kynsilakan. Tykkään ruskeista kynsistä ja olisi kiva opetella käyttämään myös sitä sävyä omissa kynsissä. 
Kynsien lisäksi tykkään laittaa huulipunaa, jos olen lähdössä esimerkiksi kaupungille. Syksyisin mun huulilla näkee myös eniten just viininpunaista tai tummempia punaisen sävyjä. Oon myös innostunut käyttämään luomivärejä entistä useammin ja tämä paletti onkin ollut super kovassa käytössä tänä syksynä! Nuo sävyt sopii ihan täydellisesti syksyyn, love it! Näillä tuotteilla piristän mun syksyn lookkia!
Onko teillä jotain näitä tuotteita käytössä? Mitä värejä te käytätte syksyisin?

4 kommenttia:

  1. Täällä myös viininpunainen, oranssi ja keltainen! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, oranssi kuuluu kyllä kans ehdottomasti! <3

      Poista
  2. Aivan ihania tummia värejä syksyyn! Mä pidän tumman lilasta ja muista murretuista punaisista sävyistä ainakin huulille. Ja luomilla toimii kaikki ruskean sävyt! :)

    Finnlandsnorsk

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Aijaa! :) No jep, ruskeeta on kyllä luomilla tullut käytettyä tosi paljon! :)

      Poista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan