Hiljaiselo

19.11.2017

Oon nyt saanut pidettyä toukokuusta tosi säännöllisen ja aktiivisen postausrytmin ja mulla on ollut tosi paljon ideoita ja inspiraatiota ja oon ollut siitä tosi onnellinen.
Nyt mulla omassa elämässä vähän kuohuaa ja on tullut vähän alamäkiä, joten mun inspiraatio ja into on kadonnut niiden myötä. Rakastan tätä hommaa ihan älyttömästi, mutta just nyt kaipaan hetken irtioton tästä. En halua tuottaa teille väkisin mitään sisältöä, koska kun mulla ei ole nyt intoa tehdä - se tulisi näkymään myös teille. Otan nyt pienen hetken itselleni aikaa ja palaan takaisin täynnä uusia ideoita ja inspiraatiota. En tiedä kestääkö tauko kolme päivää vai kaksi viikkoa, mutta tuun takaisin kun hyvältä tuntuu. Mulla on muutama postaus ajastettuna, joten ne tulee sieltä ihan sitten omalla ajallaan.
Kiitos kun olette siellä ja palataan!

2 kommenttia:

  1. Mukavaa taukoa :) välillä tarvii vaan aikaa itselle, oon normaalisti talvella itsekin tuottanut vähemmän ja selkeästi määrä on taas syksyn tullen lähtenyt laskuun :)

    Katri / finnlandsnorsk.blogspot.com

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan