Uutta kosmetiikkaa + alekoodi

15.11.2017

Yhteistyössä thebos

Törmäsin vähän aikaa sitten tällaiseen suomalaiseen yritykseen Facebookissa. Kiinnostuin kovasti heti, että mikä tämä on ja rupesin tutkimaan tarkemmin. Thebos on siis suomalainen perheyritys, joka myy kosmetiikan merkkituotteita edullisin hinnoin.  Laitoin heille sähköpostia ja laitettiinkin sitten tilausta tulemaan. Tuotteet tuli ihan super nopeasti! Laitoin tilauksen sunnuntaina menemään ja tiistaina tuotteet oli postissa! Heiltä saa tilattua tuotteita myös osamaksulla, joka on mun mielestä myös tosi iso plussa. Kurkataanpas sitten mitä heiltä tilasin.
Pst! Alennuskoodi postauksen lopussa.
Ensimmäisenä tilasin tällaisen Doll Facen kosteusvoiteen. Mun kasvorasva oli lopussa, joten halusin antaa tälle mahdollisuuden. Tää kyllä vaikuttaa tosi hyvältä. Imeytyy nopeasti ja on tosi riittoisaa! Tässä on mieto tuoksu, josta myös tykkään. Tää oli tuotteista kallein jonka tilasin (29,90€), mutta uskon, että jokaisen euron arvoinen! Plussaa tietysti myös kauniista ulkonäöstä, heh!

Tilasin myös Wet'n Wildin peitevoiteen. Ensimmäisen kerran kun tätä silmieni alle sutaisin, ihmettelin ihan itsekin, että mihin mun tummat silmänaluset hävis. Tää on ehkä parhain peitevoide tummien silmänalusten peittämiseen mitä itse olen testannut tähän mennessä. En ole kovin montaa peitevoidetta vielä omistanut, mutta kyllä tää vie voiton niiltä muutamilta joka tapauksessa!
Näistä peitevoiteista heillä oli neljä eri sävyä ja tämä mun on niistä vaalein. Tää sävy on mulle hyvä, mutta jos haluaisi käyttää tätä tuomaan valoa kasvoille, niin omille melko kalpeille kasvoille tää ei siihen tarkotukseen riitä. Vaikka ostan yleensä mun meikit aikalailla tuijottaen hintalappua niin tälle tuotteelle iso plussa siitä, että tää on cruelty free! Tää on myös vegaaninen. Hintaa tällä oli 7,90€.
Ei kosmetiikkatilausta ilman uutta huulipunaa. Nyt otin testiin Wet'n Wildin mattaisen liquid lipstickin. Tykkään tästä sävystä tosi paljon. Tää on pehmeä ja helppo levittää. Kuivuu mataksi ja jää hiukan tahmeaksi, mutta ei mun mielestä mitenkään liian häiritsevästi. Näistä löytyi kuusi eri sävyä ja tosi erilaisia sävyjä & uskoisin, että jokaiselle löytyisi niistä mieleinen.
Tää on myös vegaaninen ja cruelty free! Näitä saatan tilata lisääkin! Hintaa löytyy 7,90€

Tilasin myös Technicin kaksipäisen kulmakynän. Toisesta päästä löytyy siis kulmakynä ja toisesta peitevoide kulmien siistimiseen. Heiltä löytyi neljä sävyä tästä ja tilasin sävyn Hickory. Sävy on tosi kiva, mutta omaan makuun hieman liian lämmin. Tykkään tästä kynämäisestä tyylistä, mutta tää vaatii vielä harjottelua, koska olen nyt viimeiset pari vuotta tehnyt kulmat kulmavärillä ja siveltimellä. Hintaa tältä löytyi 2,90€ alennuksessa (norm. 4,90€).

Yhteenvetona voisin vielä sanoa, että mulle jäi todella positiivinen kuva tästä yrityksestä & näistä tuotteista! Vaikka kulmakynän sävy ei ollut ihan napakymppi, olen muuten todella tyytyväinen tilauksiini. Suosittelen kyllä ehdottomasti tutustumaan heihin!

Koodilla KATJA saatte -15% alennuksen heidän koko valikoimasta (myös ale tuotteet) vuoden loppuun asti.
Klikkaa itsesi heidän verkkokauppaan tästä!
PS. Mun instagramista löytyy myös arvonta, josta voi voittaa 30€ lahjakortin thebos:n verkkokauppaan. Käy osallistumassa arvontaan mun instagramissa Katjavaa.

4 kommenttia:

  1. Aivan ihana tuo nestemäinen huulipuna! Thebos on tullut vastaan monta kertaa netissä pyöriskellessä, mutta koskaan en ole sieltä mitään tilannut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! :) Suosittelen kyllä tsekkaamaan! :) Toki ovat vielä suhteellisen pieni yritys verrattuna esimerkiksi vastaavaan Cocopandaan tms, mutta jostainhan kaikkien on aloitettava ja hyvältähän tuo jo vaikuttaa! :)

      Poista
  2. Sun blogi on todella upea! <3 Keep it up girl x

    nea-amalia.blogspot.co.uk/

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan