Joulukoristeita | Diy

12.12.2017

Joulukuu huristelee eteenpäin kovaa vauhtia. Halusinkin joulufiiliksissä tulla jakamaan teille pari joulukoriste-ideaa, jotka oon itse tehnyt. Nää ohjeet on aika helpot, joten tällainen poropeukalo kuin mäkin oon onnistuu näissä kyllä!


Höyhenkuusi
Kuusien tekoon tarvitset styroksisen kartion, höyheniä ja liimaa.
Liimaat höyhenet kartioon. Itse aloitin alaalta etenemään ylöspäin.
Tarvittaessa leikkasin höyheniä lyhyemmiksi.



Joulupallo
Tän "joulupallon" tekoon tarvitset lasipurkin (voit tehdä melkein minkä kokoisen vain),
minikuusen (valitse muovinen!), liimaa ja glitteriä / hilettä ja vettä. 
Ihan ensiksi mä liimasin ton kuusen tohon purkin kanteen.
Annoin sen kuivua melkein tunnin.
Sen jälkeen täytin purkin vedellä ja lisäsin hileet.
 Pistin purkin kannen kovasti kiinni kuusineen ja niimpä se onkin valmis. Lisäsin tohon vielä juuttinarua koristeeksi, kun olin sitä sattunut ostamaan.
Suosittelen tosiaan ostamaan muovisen kuusen. Toi mun kuusi oli jotain eri materiaalia ja siitä alkoi valitettavasti irtoamaan väriä tonne veteen. Mutta muuten tästä tuli kaunis! :)

Mitäs tykkäsitte tälläisestä postauksesta? :) Onko teillä tapana askarrella joulun alla?

3 kommenttia:

  1. En kyllä uskaltaisi testata omaa joulupalloa, mutta sä oot kyllä siinä onnistunut hyvin :)

    Katri, Finnlandsnorsk

    VastaaPoista
  2. Siis aivan ihania nuo höyhenkuuset 😍

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan