Joulukuun Bette Box

10.12.2017

Joulukuun Bette Box tuli viime perjantaina & innolla rupesin heti availemaan sitä. Tälläkin kertaa jatkettiin perinteiseen tapaan ja Bette Boxista löytyi jotain mikä mulla on ollut loppu. Noh, mutta mennään kurkkaamaan mitä kaikkea sieltä tuli!
*Boxi on saatu


Lumene Tehokosteuttava seerumi - "Kosteuttaa ihoa ja häivyttää hienojen juonteiden sekä ryppyjen näkyvyyttä, jättäen ihon kimmoisaksi ja raikkaan heleäksi." Tää onkin ensimmäinen seerumi mitä oon testannut. Tuntuu iholla kivalta ja tässä on kivan raikas tuoksu. Jään innolla seurailemaan huomaanko pidemmällä käytöllä muutoksia ihossa.
Avene Puhdistusöljy & kosteusvoide - "Kosteuttava apu ihon päivittäiseen hygieniaan" "Täysin säilyntäaineeton kosteuttava ja ravitseva sekä ihon kutinaa rauhoittava tuote sopii päivittäiseen ihonhoitoon" Nää on tosi pienet purkit, joten voisi sanoa, että nämä on ihan "testeri"-kokoja. En ole vielä testannut näitä, mutta tulen varmasti testaamaan. Nämä koot on siksi harmilliset ettei pääse näkemään, tulisiko ihoon muutoksia näiden käytön myötä.
Real Techinques Meikkisieni - "Monikäyttöisen 3-in-1 meikkisienen ainutlaatuinen muoto ja koostumus tekevät meikistä virheettömän tasaisen." Kuten sanottua, tässäkin Boxissa tuli juttuja jotka multa oli lopussa. Näkisittepä vaan mun tän hetken meikkisienen... Erittäin tyytyväisenä otan uuden sienen käyttöön ja pääsen ekaa kertaa kokeilee vielä tämän muotoista.
MayBeauty kasvonaamio - "Peel-off-kasvonaamio syväpuhdistaa ihohuokosesi ja poistaa kuollutta ihosolukkoa sekä mustapäitä tehden ihosta puhtaamman ja raikkaamman." Tästä kasvonaamiosta olen kuullut paljon hyvää. Taidankin illalla pitää pienen hemmotteluhetken ja testata tätä.
Jordan hammaslankain - "Suomen suosituin hammaslankain on helppokäyttöinen ja sisältää fluoria" Taas jotain mitä mulla oli loppu! Mulla tuollainen hammaslankain onkin jo, mutta nuo päät on päässeet loppumaan. Nyt on niitäkin taas muutama kappale. :)
Sally Hansen Gel Kynsilakkaduo - "Kaksivaiheiseen geelilakkaukseen tarvitsee vain värilakan ja päällyslakan. Värilakkojen patentoitu koostumus reagoi päällyslakan koostumuksen kanssa, jolloin geelimanikyyri kovettuu luonnonvalossa ilman UV-/led-lamppua. Lopputuloksena on kauniit kiiltävät kynnet jopa 14 päivää." Voi vitsi, en malta odottaa, että pääsen testaamaan tätäkin! Taitaa tämäkin päästä mun illan hemmotteluhetkeen mukaan.

Joulukuun boxi oli taas mieleinen. Mä tykkään siitä, että täältä boxista tulee välillä myös näitä ns. "arkisempiakin" juttuja kuten tuo hammaslankain. Mukana tuli myös Police Legend-tuoksunäyte, joka oli omaan makuun ehkä hieman liian voimakas. Saattoi myös johtua siitä, että roiskutin sitä päälleni ja kärsin sitten päänsärystä, hupsista!

Mitä te tykkäsitte tän kuun boxista?

8 kommenttia:

  1. Ihania juttuja, oon itsekkin harkinnut bette boxin tilaamista ehkäpä sitten ensivuonna ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tilaa ihmeessä! :) Oon kyllä ite tykännyt kovasti! :)

      Poista
  2. Kiva postaus, koitin tänään tota kasvonaamiota -mun naapa punottaa vielä 3h jälkeen - en ostaisi ja sottasi aivan sairaasti :D Ja kynsilakasta myös vähän miinusta, sillä jähmettymisessä kesti todella kauan vaikka kyseessä pitäisi olla avaamaton kynsilakka, joten jouduin kolmesti poistamaan aineella kynsilakan kun se ehti mennä rypylle kun laitto topcoattia vaikka tuntui kuivalta? Mutta muuten ihan hyvä boksi :) Seerumi onkin jo ostettu tänne Emotionista viimekuussa.

    Katri, Finnlandsnorsk

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, voi ei!! Aijaa, no höh! :/ Mulla toi kynsilakan laitto onnistu kyllä yllättävän hyvin, vaikka joo kuivumisessa meni hetki! Noniin! :)

      Poista
  3. Uijjui miten kivaa kaikkea löytyi <3 Tuo MayBeauty pitänee pistää testiin :)

    Ps. Rakastan tuota kuvaustaustaa!

    http://erelkee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Mä tykkäsin tämän kuun boxista tosi paljon, ehkä jopa enemmän kuin marraskuun, vaikka sekin oli tosi kiva :D Tuon tuoksunäytteen annoin heti eteenpäin äitille, koska tiesin aiheuttavani itselleni vaan päänsärkyä, jos sitä lähden testaamaan. Välillä kyllä harmittaa se, että mulla tulee hajuvesistä pää kipeäksi :/ Tuosta kasvonaamiosta tykkäsin superpaljon! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! :) Joo kyllä mullakin tulee tollasista tosi voimakkaista tuoksuista helposti pää kipeäksi. Tykkäänkin siksi paljon miedommista ja lempeämmistä tuoksuista! :)

      Poista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan