Furry & white

29.1.2018

Lähdin viime viikolla pariksi yöksi Kuopioon Tuulin luokse. Tarkoituksena oli vaihtaa vähän kuulumisia & viettää yhdessä laatuaikaa kun tulee liian harvoin nähtyä ajan kanssa välimatkan vuoksi. Torstai-ilta meni oikeastaan höpötellessä niitä näitä. Perjantaina otettiin sitten asukuvia. Parasta nähdä kaveria, joka myös bloggaa. Blogijutuista riittäisi juteltavaa vaikka kuinka paljon ja asukuvien ottamista ei myöskään missään nimessä missata! Nää asukuvat onnistu mun mielestä myös ihan super kivasti! Ihana ihana aurinko näyttäytyi meille & mulle ainakin näistä kuvista tulee niin kevätfiilikset jo. 

Asu koostuu uusista & mun ensimmäisistä valkoisista farkuista ja jo vuoden vanhasta pörrötakista, jota en vaan oo aiemmin saanut kuvattua teille. Mulla on pörrötakin kuviin ollut visiokin jo vuoden verran, mutta en ole ikinä päässyt sitä toteuttamaan, koska en ole saanut kuvailukaveria oikeaan aikaan. Saa nähdä saisinko vielä senkin vision jossain vaiheessa teille toteutettua! Valkosista farkuista oon myös haaveillut jo pidemmän aikaa ja nyt vihdoin tilasin ne joulun välipäivinä alennuksesta.
Mun mielestä tää asu on kivan rento, mutta kuitenkin tyylikäs. Tästä saattoi tulla ehkä jopa yksi mun lemppari asuista!
Pörrötakki
Pörrötakki asu
Pörrötakki asu
Pörrötakki Ebay | T-paita New Yorker | Farkut, kengät H&M | Korut ja kello Ebay
Pörrötakki
Pörrötakki asu
Mitäs tykkäätte asusta? Joko teillä on kevätfiiliksiä?

16 kommenttia:

  1. Nää onnistu kyllä ihan super hyvin !! Ihana sinä❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin onnistu! Näistä tuli ehkä lemppareimmat kuvat!♡ Kiitos! :)♡

      Poista
  2. Ihan super ihanat kuvat!<3

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva asu, pörrötakit ja -jakut on niin ihania :) Ja upea valo näissä kuvissa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Tuo aurinko on kyllä ihana!<3

      Poista
  4. Super ihanat ja onnistuneet asukuvat!

    VastaaPoista
  5. Oi mä tiedän tonfiiliksen niin hyvin, kun pitkästä aikaa hengaa jonkun bloggaavan kaverin kanssa. Ihan parasta ♥ Ja älyttömän kivat kuvat tässä postauksessa, rakastan tota miten toi valo siivilöityy.

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä! :) Voi kiitos! :)<3 Tykkään itekin näistä tosi paljon! :)

      Poista
  6. Vau, oot kyllä upea! Ja tosi mielenkiintoisen oloinen blogi, saatan jäädä seurailemaan! :-)

    https://katariina-dream-big.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Ompa ihania kuvia, upea sinä ja upea kuvaajakin! <3

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan