Photofeed | January

31.1.2018

En olekaan moneen kuukauteen tehnyt tätä kuukauden Instagramin esittelyä. Oon ihan unohtanut. Noh.. mutta tässä olisi tammikuun. Mulla on ollut jo vähän pidempään kriisi mun feedin kanssa. En ole ihan tyytyväinen siihen, mutta en oikein tiedä millaiseksi haluaisin sitä muokata. Tämän kuun feedissä jokainen kuva on kaunis yksilönä, mutta en oikein ole varma sopiiko ne yhteen. Ei ainakaan täydellisesti. Katsotaan saisinko kevään aikana feedini taas miellyttämään omaa silmää!
Tammikuun Instagram Feed
Tammikuun kuvista mun ehdoton lemppari on tuo kuun ensimmäinen kuva, eli kollaasin viimeinen. Tuo kuva mun uusista puhelimenkuorista. Tuo otos onnistui mielestäni hyvin. Mikä on teidän lemppari?

Mut löytää Instagramista nimellä Katjavaa

18 kommenttia:

  1. Kaunis feedi as always! On kyllä kevyttä ja kivaa katsottavaa aina kun toi sun instagrammi tossa rullaa alareunassa :)

    Finnlandsnorsk

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Voi kiitos, kiva kuulla että oot tykänny! :)

      Poista
  2. Todella kaunis blogi! Oon pidemmän aikaa jo täällä käynyt kattelemassa. <3

    VastaaPoista
  3. Ihanan raikas! Pidän kovasti myös tuosta kollaasin vikasta kuvasta. 😍

    VastaaPoista
  4. Minusta puhuttelevin oli se, kun seisot tiellä talvisessa maisemassa.

    VastaaPoista
  5. Kaunis instafeed! Kuva jossa heität lunta ilmaan on suosikkini.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Se on kyllä myös yks mun suosikki! :)

      Poista
  6. Kauniita kuvia olet ottanut! :)

    VastaaPoista
  7. Siis mulle IGn feedin yhtenäiseks ja omannäköiseksi tekeminen on kyllä niin yksi pain in the ass. En vaan oikein ikinä oo tyytyväinen! Miten kaikki muut tekee sen?

    Joo, mutta mun mielestä sun feedis näyttää kyllä ihan superhyvältä ja sun blogi on ihan superkiva! Jäin lukijaksi :)

    https://lauralta.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mietin ite ihan samaa. Mutta en oo halunnu stressata asiasta liikaa! :) Voi kiitos! :) Tervetuloa! :)<3

      Poista
  8. Sun feed on ihanan raikas & sun näköinen! Sulla on kaunis blogi ja lempikuvani on sama sun sulla!

    http://jasukuvaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Mun suosikkikuva on tuo jossa on essien kynsilakka.

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan