Löytöjä alennuksesta

16.1.2018

Alelöydöt on ihan parhaita. Oon nyt viime aikoina tehnyt muutamia löytöjä & ajattelin, että miksipä en jakaisi näitä myös teidän kanssa!

Essien kynsilakka
Olen jo monta vuotta haaveillut Essien kynsilakoista, mutta ei vain ole koskaan tullut ostettua. Nyt vihdoin tilasin Cocopandalta ensimmäisen Essien kynsilakan itselleni! Tämä on sävyssä Eternal Optimist ja tykkään tästä kovasti. Halusin itselleni sellaisen arkinuden ja tää kyllä toimii siihen tarkoitukseen hyvin!
Uusi huonetuoksu
Jyskissä oli tarjouksessa nämä huonetuoksut ja tää lähti mukaan kyllä oikeastaan jo pelkästään tuon kauniin lasisen purkin takia! Olen aiemmin ostanut mm. Kärkkäisiltä edullisempia huonetuoksuja, mutta ne on kyllä olleet aika tylsän näköisiä.
Kynttilänjalka
Tästä kynttilänjalasta olin haaveillut Jyskistä jo aiemmin. Tosin tästä oli lyhyempi versio ja sen olisin ennemmin halunnut, mutta sitä ei ollut enää jäljellä, joten sitten lähti tämä mukaan!
Sisustustyyny (vas.)
Jyskistä olin tätäkin aiemmin jo haaveillut, mutta ennen hintaa oli 20€ joka on mun budjetilla yhdelle tyynylle liikaa. Nyt tämä oli alennuksessa vain 6€, joten nappasin tämän heti mukaani!

Pst. Kiinnostaisko tehdä löytöjä Zalandolta? Täältä löytyvällä koodilla uusi asiakas saa -10%!

10 kommenttia:

  1. Ihania alelöytöjä, nuo kaikki sisustusjutut ovat tosi nättejä kaikki :) Olenkin etsiskellyt tyylikästä huonetuoksua, joten pitääpä suunnata Jyskiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Joo kannattaa ihmeessä! :)

      Poista
  2. Oi mitä tuotteita, ihania!

    VastaaPoista
  3. Ihania sisutusjuttuja! Varsinkin noi tyynyt on kivat :)

    VastaaPoista
  4. Kivat ostokset! Mä en käytä essieltä muita lakkoja, mutta ostan aina välillä sen juuri niiden hoitavan, kovettavan ja kynsien liuskoittumista vastaan taistelevan lakan. Se on ihan hyvä ja perusväriltään myös hailakan vaaleanpunainen. Oon tykännyt, mutta kuivuu nopeasti siinä pullossa ja sitten se on semmosta vahamaista eikä enää kuivu kynnelle.

    www.finnlandsnorsk.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! Ompa tyhmää, että sille käy noin :/

      Poista
  5. Kivoja ostoksia! :) Tuo huonetuoksu näyttää niin kauniilta <3

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan