Kuinkas sitten kävikään...

4.2.2018

Tiedättekö mitä? Mua ärsyttää. Mun kamera hajosi ja voin kertoa, että ottaa päähän. Mulla ei valitettavasti ole sellainen tilanne, että voisin vain kävellä kauppaan ja hakea uuden. Tuo kamerakin oli osamaksulla ja en ole ehtinyt sitä vielä hirveästi edes maksaa.. Noh.. Onni onnettomuudessa, etten ole vielä saanut myytyä edellistä kameraani. Mun täytyy nyt ottaa se takaisin käyttöön. Se käy jo vähän hitaalla & joudun käyttää sitä myös vanhemman muistikorttini kanssa, koska tuo uudempi ja parempi muistikortti ei siihen käy.. Pahoin pelkään, että hidas kamera vaikuttaa myös ehkä kuvausintooni. Toivotaan, että tuun sen kanssa toimeen ja saan tuotettua teille tänne sisältöä. Mutta jos postaustahti hiljenee hieman niin ymmärrätte syyn! Olin just ehtinyt huomata, että mun kuvausinto on kasvanut hurjasti & että tammikuussa tuli otettua tosi paljon kuvia ja sitten kävi näin.. Höh!!

Jotta postaus ei ole pelkkää harmittelua niin vitsi miten ihanaa on, kun huomaa päivien jo pidentyneen & aurinkokin näyttäytyy meille useammin. Nytkin kun tätä postausta teille kirjoittelen niin ikkunasta tulvii auringonvalo & ulkona on -13°C. Ihan täydellinen talvisää siis!Taidan itseasiassa lähteä vähän nautiskelemaan tosta säästä & meen pienelle happihyppelylle! Ihanaa sunnuntaita sinne ruudun toiselle puolelle!

6 kommenttia:

  1. Tosi ikävää :( Ihanaa sunnuntaita <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, harmittaa kyllä ihan hurjasti! :/ Samoin sinne!<3

      Poista
  2. Ääh, maailman kamalin tilanne on kyllä kameran hajoaminen! :/

    ♡:llä valoloytyy.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Harmi! Toivottavasti tuotevian saisit takuuseen tai jos oma moka niin sitten jollain kotivakuutuksella sen hoitoon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Kotivakuutukseen se toivottavasti menee! :)

      Poista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan