Tammikuun suosikit

2.2.2018

Ihanaa alkanutta helmikuuta kaikille teille ihanille sinne ruudun toiselle puolelle!  Mitkä jutut nousi mun suosikeiksi tammikuussa? Mennäänpä katsomaan
Essie kuukauden suosikit
Essien kynsilakka | Oon tykännyt tästä lakasta ihan tosi paljon! Ihanan keväinen sävy, jota onkin ollut nyt kynsissä siitä saakka kun tämä mulle tuli.
Smoothie bowl kuukauden suosikit
Smoothie Bowlit | Sain vihdoin aikaseksi tuotua isän luota pakkasesta mun keräämät marjat, joten nyt on taas tullut taas aloitettua tehtyä enempi smoothie bowleja. Niin helppo & hyvä välipala!
Loreal Paradise ripsari kuukauden suosikit
Loreal Paradise Extatic | Tätä ripsaria hehkutinkin jo täällä & se on nyt kyllä paikkansa kuukauden suosikeissa ansainnut!
Soft & gentle kuukauden suosikit
Soft & Gentle deodorantti | Oon tässä viimeisen puolen vuoden aikana huomannut ärtymistä mun kainaloissa & ajattelin kokeilla olisiko erilaisesta dödöstä apua. Törmäsinkin Prisman hyllyillä tähän sarjaan ja otin testiin. Oon tykännyt tästä! Kiva tuoksu, toimii & oon huomannut, että kainalotkin on ollut vähemmän ärtyneet, jee!

Mitä suosikkeja teillä oli tammikuussa?

12 kommenttia:

  1. Ihania kuvia taas! ♥ Mulla odottaakin kaapissa testausta tuo Paradise Extatic -ripsiväri :) Kunhan saa käytettyä edellisen ripsivärin loppuun, niin pääsen tuon kimppuun! Oon kuullut siitä niin paljon kehuja, joten innolla odotan sitä miten se itselläni toimii.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Haha, mä en koskaan malta käyttää edellisiä loppuun! :Dd Mulla on siis kaikista tuotteista aina hirveesti sellasia vajaita purkkeja :D

      Poista
  2. Oot kyllä älyttömän hyvä kuvaamaan! Mä oon jo pitkään halunnut väsätä jonkin hyvän smoothiebowlin amupalaksi, mutta aina on ollut liian kiire :D Ehkä nyt helmikuun aikana ehtisi...

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! <3 Ne on kyllä herkullisia, mutta ihanan kevyitä kuitenkin! :)

      Poista
  3. Oii toi kynsilakka on kyllä tosi nätin sävynen!♡ Ja tota ripsaria ois kyllä kiva kokeilla, kun siitä on kuulunu paljon hyvää. Smoothie bowlit on ihan mahtavia, oon itekki aivan koukussa niihin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä tosi kiva & ihanan keväisen sävyinen! :) Se ripsarikin on tosi hyvä! :)

      Poista
  4. Tosi kivoja suosikkeja sulla kertyny tammikuulta :3 Uusi ripsari pitää kohta ostaa nii vois ihan hyvin kokeilla tota sun lemppariksi tullutta :D

    VastaaPoista
  5. Ompas kivoja suosikkeja! Mä haluaisin myös testata tota paljon hekutettua ripsaria ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Kokeile ihmeessä! :) On se hintansa väärti!♡

      Poista
  6. Kiva postaus ja aivan ihana blogi! Liityn mielelläni lukijaksi.

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan