The Mask

29.4.2016

Tänään mä haluaisin puhua vähän meikeistä & sen tuomasta "suojasta". Olen puhunut aiheesta myös aiemmin, postaukseen pääset tästä
En meikkaa läheskään joka päivä, saatan meikata 2-3 kertaa viikossa, riippuen viikon menoista. Meikkaan jos olen lähdössä ulos, vaikka keskustaan pyörimään tai vaikka kaverin luo kahville. Lähikauppaan tai esimerkiksi siskojen luokse en meikkaa. Kaverinkin luo lähinnä sen varalta, jos päädytään ottamaan kuvia, you never know.

Meikit on ainakin mulle vähän sellainen "suojakuori". Olen epävarma mm. mun kasvojen ihosta; mulla on mustapäitä, mun kasvot punoittaa ja mulla on tosi tummat silmänaluset. Olen yrittänyt korjata näitä ongelmia mm. kasvojen pesulla & hoidolla sekä olen lisännyt vedenjuontia. Parannusta ei silti ole tapahtunut, joten mulle ainoa keino tuntea oloni itsevarmemmaksi on saada nuo yllämainitut asiat saa "piiloon" meikin avulla.
Jos saisin jollain muulla keinolla nuo ongelma-alueet kuntoon, olisin enemmän kuin tyytyväinen & olen melko varma, että silloin ei tulisi meikattua lähes ollenkaan. Se olisi ihan huippua!
Aiheeseen liittyen kuvasin myös videon. Videolla putsaan päivän meikit pois. Kuten jo mainitsin, en meikkaa kovin paljoa, mutta kyllä tuossa silti sen eron huomaa. 

Onko siellä muita, jotka pohtii samoja asioita?

4 kommenttia:

  1. Olen tainnut tulla vanhaksi ko en jaksa oikein meikata. Töihin on toki kohteliaisuus, että meikkaa :D Mutta siis en juurikaan vapaa-aikana jaksa meikkailla :) Eilen kävin kosmetologilla ja se luuli mua ihosta katsoen 12 vuotta nuoremmaksi :D T: 29v muka ikinuori :D Ps. Näytän kauniille <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hieno juttu, että olet niin sinut itsesi kanssa, arvostan! Ei kyllä mikään ihmekään siis, että sun iho on niin hyvässä kunnossa! Keep on going! ;)

      Poista
  2. Vähänkö hyvä video! ja muutenkin todella mielenkiintoinen postaus :)

    www.mydayblogfin.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan