18 x jatka lausetta

16.5.2016

En ymmärrä… miksei mun puhelimeen löydy mistään mitään kivoja suojakuoria, höh!

Seuraavaksi ajattelin… mennä syömään välipalaa, mysliä & jogurttia, nam!

Viime aikoina… olen yrittänyt vähentää somen käyttöä. Kovin hyvin en ole vielä onnistunut, mutta pikkuhiljaa!

En osaa päättää… menisinkö tänään jo salille. Oon ollut tässä vähän flunssassa, nyt jo onneksi melkein terve ja pohdin kovasti, että joko uskaltautuisin salille.

Muistan ikuisesti… viime kesän Kreikan reissun - ja mun ensimmäisen kunnon ulkomaan matkan. Voi, pääsisimpä takaisin!

Päivän paras juttu… oli se, että jaksoin herätä aikaisin! Olen aamu-uninen ja aikaisin herääminen ei ole lempparijutuistani, mutta silloin saa päivässä aikaan paljon enemmän kaikkea!
Noloa myöntää, mutta… olen aika laiska. Joskus tiskivuori kerkeää kasvaa aika isoksi ennenkuin jaksan tarttua tiskiharjan varteen.

Viikko sitten… menin isäni luokse maalle, otin aurinkoa ja nautin lämmöstä.

Kaikista pahinta on… kun olet tekemässä koneella jotain tärkeää, esimerkiksi kirjoittamassa postausta ja akku loppuu, argh!

Salainen taitoni on… ovien availu / kiinni laittaminen varpailla, kyynärpäillä tms! Iskän luona tätä tulee harrastettua enemmän, haha!

Jos saisin yhden toiveen niin se olisi… että ihmiset olisivat toisilleen kilttejä & ystävällisiä. Ei kaikista täydy pitää, mutta maailma olisi parempi paikka, jos osaisimme käyttäytyä paremmin toisiamme kohtaan.
Minulla on pakkomielle… tarkistaa aina ulko-ovella varmaan viiteen kertaan, että mulla on kotiavaimet mukana, ennenkö laitan oven kiinni.

Söin tänään… puuroa, ruisleipää & maitorahkaa, tähän mennessä.

Ärsyttävintä on… herätä kolinaan tai meluun. Meillä on täällä remontti menossa, joten joka aamu herään jonkinnäköiseen kolinaan tai meluun.

Tekisi mieli… lettuja, pannaria, vohveleita!! Voisko joku ihana tulla paistaa mulle lättyjä?

Minusta on söpöä… kun iäkkäämmät pariskunnat kävelevät kaupungilla käsi kädessä♥

Hävetti… kun olin kerran astumassa bussiin, mutta astuinkin vähän ohi ja kaaduin bussin oven suuhun, haha!

Olenko ainoa, jonka mielestä… sade on ihanan rauhoittavaa ja raikastavaa?

2 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus :-) Oon samaa mieltä siun kanssa tuosta sateesta, se on miun mielestä enemmän positiivinen kuin negatiivinen juttu! Tietenkin jos ei ihan koko ajan monta päivää sada, mutta kohtuudessa :D

    http://j-doitforyourself.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan