Kehystrendejä

30.11.2016




*Yhteistyössä Instrumentarium

Tän syksyn Indiedaysin Inspiration Daystä on vierähtänyt jo hetki, mutta palaillaan sinne vielä hetkeksi! Paikalta löytyi siis Instrumentariumin piste, jossa pääsi tutustumaan & kokeilemaan uusia kehyksiä sekä halutessaan kuvattavaksi mieleisten kehysten kanssa. Instrumentariumilla oli siis tällainen TrendWalk-kampanja menossa.
TrendWalk on Instrumentariumin tyylisivusto, jossa jaetaan inspiraatiota, esitellään kiinnostavimpia tyylejä & availlaan trendejä. Sivustolla uusia trendi-ilmiöitä & persoonallisia tyylejä lähestytään ennakkoluulottomasti ja positiivisella asenteella kiinnostavien henkilöiden kautta. Inspiraatioita saadaan mm. Lontoon, Pariisin & Milanon kaduilta. Käykää ihmeessä kurkkimassa TrendWalkin sivuja (TrendWalk.fi), jos vaikka löytyisi uutta inspistä ehkäpä tuleviin laseihin?

Pisteellä huomasin, että Pariisin kehykset miellytti eniten mun silmää ja sieltä nuo kuvan kehyksetkin sitten löytyivät! Huomasin tosiaan kehyksiä kokeillessani, että siellä oli aika paljon pyöreän mallisia kehyksiä, jotka ei niin hyvin sopinut mun kasvoille. Löysin kuitenkin vähän kulmikkaammat, jotka ei ehkä ollut mun lemppariväriset, mutta muoto miellytti ainakin mun silmää! 

Valokuva: Sanni Riihimäki

Mun silmälasit alkaa olla jo aika naarmuuntuneet (ups!) sekä oon ollut myös havaitsevinani pienehköä näön heikkenemistä (taas!), joten olisi korkea aika varmaan jo hankkia uudet lasit. Jos sullakin on uudet kakkulat haaveissa niin kannattaa käydä myös kurkkimassa tän syksyn 2016 kehystrendejä täältä! Mun lempparit noista naisten kehyksistä on ehdottomasti Enzzon nämä ja Enzzon nämä! Mä aion kyllä perehtyä noihin kehyksiin vielä enemmän & saatan ehkä jouluksi kotouttaa jotkut uudet lasit tuolta, joululahjaksi itselleni!

Noiden mun testaamien Fleyen kehysten rinnalle sopisi kyllä joku ehkä vähän hillitympi asu. Ehkä harmaata & pehmeitä materiaalia ja vaikkapa saman väriset kynnet. Kevääksi nuo kehykset olisi tosi kivat! Mitä mieltä te olette noista kehyksistä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan