New phone

9.1.2017

Mun rakas LG Nexus on muutamina viime kuukausina antanut pieniä vihjeitä, että sen olis jo korkea aika jäädä eläkkeelle. Muisti alkoi olemaan täysi, vaikka poistettavaa ei enää oikein ollut. Se alkoi myös käydä jo vähän hitaalla. Hyvin se palvelikin mua viimeiset 3 vuotta ja tykkäsin siitä kyllä tosi paljon. Oli kuitenkin aika vaihtaa puhelinta ja avata internetin ihmeellinen maailma ja tutkia hyviä vaihtoehtoja.
Mä en ole koskaan ollut ns. 'yhden merkin nainen'. Mulla on ollut niin Nokiaa, Sony Ericssonia, Sonyä ja Lg:tä. Muutama merkki on mun ehdottomalla no-no-listalla, kuten esimerkiksi Iphone, Samsung ja nykyiset Nokialaiset. En nyt ala tähän erikseen listaamaan syitä miksi näin on, haters gonna hate. Kuitenkin tällä kertaa oikeastaan heti päädyin selailemaan puhelimia tuolta Kiinan ihmemaasta. Merkkikin löytyi aika nopeasti, mallia tulikin sit mietittyä vähän pidempään.

Tälläkin kertaa, kuten yleensä aina kun olen hankkimassa jotain teknologiaan liittyvää, kysyn veljeltä mielipidettä ja joka kerta - tälläkin kertaa me saatiin vääntö aikaan siitä mikä ois hyvä, haha!  Lopulta pitkän pohdinnan jälkeen päädyttiin Xiaomin mi5s:ään, joka julkaistiin lokakuun lopussa. Hinta-laatu suhde oli kohdillaan, tällaisilla varusteilla Suomessa puhelin maksais ainakin 400€ ja mä maksoin tulleineen vähän päälle 300€, loistava diili sanoisinko. Tässä on käyttöjärjestelmänä Android pohjainen MIUI 8. Ja oon tykänny tästä kyllä tosi paljon! Tää oli vaan 0.15" isompi kuin mun edellinen 5", joten sopii käteen tosi hyvin ja onhan tää nyt nättikin!  Tykkään ihan superisti! Löytyykö muilta Kiinasta tilattuja puhelimia?

3 kommenttia:

  1. Niin on, tykkään! :) Haha aijaa! :D

    VastaaPoista
  2. Mageen näkönen puhelin! Toi takakuori on just kivan värinen :)

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan