Sarjasuosituksia

3.2.2017

Perjantai & viikonloppu - ai että!♥ Toivottavasti teillä on mukava viikonloppu tulossa ja toivottavasti joukkoon mahtuu vähän rentoutumistakin. Ajattelin näin viikonlopun kunniaksi tulla esittelee teille pari mun tän hetken lempparisarjaa ja toivottavasti näistä löytyis teillekin jotain uutta katsottavaa!

Skam - Tästä mä olin kuullut jo ihan tosi paljon hehkutusta ja pari päivää sitten tutustuin tähän ihan kunnolla ja nyt on melkein kaksi tuotantokautta katsottuna, hupsista!
Sarja siis kertoo norjalaisista lukiolaisista & aikalailla heidän ihmissuhteistaan. Sarjassa käsitellään myös tosi paljon ns. "arkoja" aiheita. Mm. uskontoja, pettämistä, huumeita, hyväksikäyttöä jnejne!
Mä kyllä koukutuin tähän heti, tää sarja on omalla tavallaan jotenkin tosi helposti lähestyttävä ja samaistuttava. Ja vaikka tässä sarjassa ei ole mitään nopeita juonenkäänteitä niin mä ainakin olen ihan koukussa, heh! Suosittelen kyllä kokeilemaan! Kannattaa myös kattoo enemmän kuin pari jaksoa, että pääsee ns. oikeasti sisälle tähän sarjaan.

Gilmoren tytöt - Mä muistan kun äiti katso tätä aina kun olin pienempi, ei mua tää sillon kiinnostanut yhtään. Mutta nyt vähän aikaa sitten tää sarja nous taas "pinnalle" ja mä aattelin, että on tää sen verran klassikko-sarja et pitäähän tää nyt nähä. Tykästyin kyllä ihan tosi paljon ja nyt oonkin menossa jo vitoskauden loppupuolella.
Tämä siis kertoo äidistä ja tyttärestä Lorelai ja Rory Gilmoresta ja aikalailla heidän ihmissuhteistaan ja aika paljon seurataan myös Roryn kasvamista varhaisteinistä - teiniksi ja aikuiseksi. Tykkään sarjan hahmoista tosi paljon

Vampyyrinpäiväkirjat - Ah, tää on kyllä mun all time favourite! Aloitin tän kattomisen muistaakseni jo ykköskaudesta yläasteen aikoihin. En ole koskaan oikein malttanut odottaa sarjojen kausien saapumista Suomeen, joten tätäkin olen seurannut Jenkkien aikataulussa. Aloitin kesällä koko sarjan alusta ja nyt oonkin taas aikalailla aikataulussa. Muutamia viime jaksoja en ole vielä katsonut kun nyt on viimenen kausi menossa enkä millään haluais, että tää loppuu!!
Sarjahan siis kertoo vampyyriveljeksistä Damon & Stefan Salvatoresta, Elenasta ja heidän ystävistään. Jokaisella kaudella on oikeastaan joku pahis, joka sitten pitäisi saada kukistettua. Tää sarja on vaan pure love.


Younger - Tästä oon katsonut vasta kaksi kautta, koska en ole ehtinyt tätä seurailemaan aikataulussa, koska katson niin monta muutakin sarjaa, haha! Mutta siis sarja siis kertoo siitä kuinka 40-vuotias eronnut Liza Miller valehtelee iäkseen 26-vuotta saadakseen työpaikan. Sitten hän tapaa 26-vuotiaan miehen, joka kiinnostuu Lizasta ja luulee häntä 26-vuotiaaksi. Liza jää koukkuun valehteluun ja sarja seuraa Lizan uutta työtä, uusia ystäviä jne. Tässä tapahtuu kyllä koko ajan jotain ja koko ajan odottaa, että milloin Liza paljastuu. Tosi hyvä, suosittelen! Löytyyhän tästä silmänruokaakin! ;)

Rentouttavaa viikonloppua tyypit!

6 kommenttia:

  1. Skam on ihan huippu. <3 mä tutustuin tohon sarjaan pari viikkoa sitten ja koukutuin silloin ihan täysin! Katsoin kaikki kolme kautta parissa päivässä ja sain pari kaveriakin koukuttumaan siihen :'D mistä toi younger muuten löytyy? Se nimittäin kuulostaa kivalta. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, no jep, on kyllä tosi koukuttava! :) Putlockers.ch:lta oon tainnut katsoa, en enää ihan tarkalleen muista, mutta googlaamalla pitäis löytyä aika hyvin :)

      Poista
  2. Skam on ihan super! Siihen jäi ihan huomaamatta koukkuun :-)

    http://osakaksi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Moikka! Pääsit mun blogin "Linkkaa blogisi" suosikkien esittelypostaukseen! :-)

    http://mylifeassuski.blogspot.fi/2017/02/linkkaa-blogisi-suosikit.html

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan