Riva - paikallista yrittäjyyttä

17.9.2017

Sain vähän aikaa sitten kutsun kuvailemaan Rivan kanssa kamppiskuvia koulukiusaamista vastaan - lähdin mielelläni mukaan. Riva on siis Jyväskyläläinen vaateyritys, jonka tavoitteena "tehdä maapallosta parempi paikka paita kerrallaan". Paidoissa on siis käytetty ympäristöystävällisiä materiaaleja ja valmistustapoja. Ja mikä parasta, onhan ne vaatteet nyt aika tyylikkäitä! Mun oma tyyli on muuttunut tällaisesta vähän rennommasta tyylistä vähän ns. naisellisempaan suuntaan. Muutama vuosi sitten, mun kaappi oli täynnä t-paitoja ja huppareita - nykyään vähän vähemmän. Haluaisin silti ehdottomasti jossain vaiheessa pari hupparia Rivalta lämmittämään mua - vitsi miten ne on pehmeitä!! 
Heillä on myös super hieno hyväntekeväisyyskampanja tänä syksynä! Heillä on viisi eri kohdetta hyväntekeväisyydelle; kiusaamisen vastainen työ, mielenterveystyö, ilmastonsuojelu, saimaannorpat & rescue-koirat. Heiltä löytyy hyväntekeväisyyskohteisiin liittyviä tuotteita ja jokaisesta syksyn malliston paidasta lahjoitetaan 3 euroa hyväntekeväisyyskohteisiin, ihan superia! Noi hyväntekeväisyys-tuotteet on mun mielestä tosi hienoja ja super kekseliäitä & söpöjä! Jos mulla olis varaa niin voisin ostaa noista hyvätekeväisyyskohde-tuotteista vaikka kaikki! Käykää ihmeessä kurkkimassa Rivan sivuilta noita tuotteita!
Ps. tää ei ole maksettu mainos! Ihan oikeasti pidän Rivan periaatteista & tuotteista, joten mielelläni esittelen merkkiä teillekin!
Onko teille Riva ennestään tuttu vai kuuletteko siitä nyt ensimmäistä kertaa?

2 kommenttia:

  1. Ei ollut kyllä yhtään tuttu! Mutta mun mielestä tämmösistä asioista vois blogata enemmänkin jos haluais!

    ~ Finnlandsnorsk

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan