Viha-rakkaustakki

28.10.2017

Harvoin tulee tuskailtua sen kanssa, että on liikaa postausideoita. No nyt mulla on sellainen ongelma! Mulla on vaikka kuinka monta postausta jo ajastettunakin. Vaikka oon tyytyväinen siihen, ettei tarvitse harmitella, kun ei keksi mitään postattavaa - en tiedä aina, että mihin väliin tungen esimerkiksi nämä asukuvat!
Käytiin vähän aikaa sitten kaverin kanssa ottamassa nämä ja meinasin jo unohtaa nää koneen syövereihin, kunnes muistin ja ajattelin, että nämäkin olisi varmaan hyvä julkaista ennenkö maassa on puoli metriä lunta ja päällä on täysi talvi. Tosin maa on ainakin täällä jo valkoinen, mutta ei anneta sen häiritä! Mulla on vielä yhdet kuvat tuolla kansioiden syövereissä, mutta ne tulee sitten vähän myöhemmin. Näyttääkö tää lokaatio muuten tutulta? Käytiin kesällä ottamassa nämä kuvat tuolla!
 Mulla on vähän sellainen viha-rakkaus-suhde tohon takkiin. En ole oikein vieläkään päättänyt tykkäänkö siitä vai onko se vähän nääh. Tän asun kanssa se mun mielestä toimii tosi hyvin, mutta muuten en oikein tiedä. Mitä ootte mieltä? En oikein tiedä onko ruskea mun väri. Saa nähä miten sitä tulee talvella käytettyä!
Tuo viininpunainen neule tuo kivasti väriä, yhdessä ton huivin viininpunaisten yksityiskohtien kanssa. Oli kivan lämmin kun sai vetää pipon ja huivin päälle, ai että. Vitsi miten mun tekisi mieli hamstrata tupsupipoja kaappi täyteen, ne on niin söpöjä! Haluaisin jonkun kivan oikein isolla tupsulla! Tuo laukku taitaa olla teillekin jo melko tuttu, heh! Se on vaan mun lemppari ja käytän sitä tosi paljon! Mulla on sellainen hapsu-arkilaukku ja sitten on tämä, jota käytän aina kun vähänkin haluan panostaa.
Mitä tykkäsitte asusta?

10 kommenttia:

  1. Takki sopii sulle todella hyvin :) Kauniisti yhdistelty.

    VastaaPoista
  2. Ihanat kuvat taas syksyisissä merkeissä! :) Toi huivi sopii kyllä hyvin tohon asuun mustilla yksityiskohdilla :)

    www.finnlandsnorsk.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Joo se kyllä kruunaa tän asun kivasti! :)

      Poista
  3. Kyllä tuo kamelin värinen takki sopii sulle oikein hyvin, varsinkin tässä asukokonaisuudessa. :) Tupsupipoja rakastan itsekin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Joo, tupsupipot on ihania!♥

      Poista
  4. Minulla on vähän sama ongelma. Postauksia vain tulee mieleen. Ja ne on Nyt ja Heti-ihmisenä kirjoitettava. Luonnoksia on kertynyt. Ongelma on vain siinä, mihin ne blogin kokonaisuudessa pukkaan. Kiva asukokonaisuus. Kamelin ruskea on ajaton, klassinen villakangas takin väri. Sopii sinulle hyvin viininpunaisen kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä! :) Kiitos! :) No sekin on totta! :)

      Poista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan