Tammikuun Bette Box

11.1.2018

Nyt on pakko kyllä ihan rehellisesti sanoa, että mulle tämän kuun Bette Box oli vähän pettymys. Mulla kyllä oli aika isot odotuksetkin, koska oon tykännyt parista edellisestä tosi paljon! Ei tämäkään ihan huonoimmasta päästä ollut, mutta odotukset oli ehkä vähän korkealla. Boxi oli tosi käytännön läheinen ja sieltä tuli myös tosi kiva ylläri, joka ilahdutti mua kovasti! Mennäänpä siis kurkkaamaan mitä sieltä tuli.
*Boxi saatu Bette Boxilta


Lumene Nordic Seduction huulikiilto | "Hoitava ja kosteuttava huulikiilto antaa huulillesi kiiltoa ja väriä saaden huulesi näyttämään täyteläisemmältä ja pehmeämmältä" - Mä en oo koskaan oikein osannut käyttää huulikiiltoja. Olisin siksi tän tilalle ottanut mieluummin vaikka liquid lipstickin. Tää tuntuu kyllä ihanan pehmeältä huulilta, mutta väriä tästä en kyllä kauheasti huomannut. Katsotaan tulisiko tälle kesällä vaikka enempi käyttöä, kun meikkikin on kevyempi!

Lierac Hydragenist seerumi | "Kaikille ihotyypeille sopiva, intensiivisesti kosteuttava ja aisteja hivelevä seerumi on saanut runsaasti erilaisia kauneustoimittajien palkintoja. Seerumin sisältämät AHA-hapot uudistavat ihoa" - Tää oli myös pieni pettymys, koska viime boxista tuli Lumenen täysikokoinen seerumi. Myös pieni koko vähän harmittaa, koska tuotetta ei pääse kunnolla testaamaan. Hyvä tuote muuten varmasti & tässä on super kiva tuoksu! Aion käyttää tän ehdottomasti loppuun!
Simple Eye Make-Up Remover | "Palkitut silmämeikinpoistolaput puhdistavat meikin hellävaraisesti." Oon aina ollut huono käyttämään tämmöisiä erikseen silmämeikin poistoon tarkoitettuja tuotteita. Aion kuitenkin ainakin yrittää opetella käyttämään näitä, koska onhan nää aika kätsyjä!

Pepsodent Hammastahna | Samalla linjalla jatketaan Bette Boxin kanssa. Taas tuli tuote, joka oli  multa loppumaisillaan. Mulla oli hammastahna ihan finito, vaikka olin kuitenkin jo aikaisemmin samana päivänä ehtinyt käydä ostamassa uuden ennen kuin tämä boxi tuli.

Ibero Ripsiharja ja -kampa | Tää on kyllä kätsy, että tästä löytyy molemmat! Multa tällaisia kuitenkin jo muutamakin kappale on, joten voi olla että tämä lähtee eteenpäin.

Twinnings teet | Tää oli mun mielestä kaikista kivoin ylläri tämän kuun boxista! Enpä nimittäin osannut odottaa boxista teetä! Tää on mun mielestä silti super kiva idea. Tuon Lemon & Gingerin aionkin säästää odottelemaan flunssaa, heh!

Mitäpä tykkäsitte tämän kuun boxista?

6 kommenttia:

  1. Kaveri laitto boksista kuvan eikä jäänyt yhtään haittaamaan etten ollut tilannut, oli meinaan aika surkea sisältö ja tän perusteella en voisi jatkaa tilaamista. Joo huulikiilto ja simplen wipet musta kivoimmat, mutta tee-pussit irtonaisina kyydissä ja toi kulmakarva harja jotenkin turha kun noita tulee niin monissa kiteissä aina mukana jos ostaa paljon siveltimiä.. pitää katsoa jos taso nousisi että voisi taas tilata boksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei. No jep, ei ollut nyt ihan parhaimmasta päästä tämä sisältö. Noi teet piristi mua kyllä tosi paljon, haha! Oon yrittänyt opetella juomaan teetä ja uusia makuja on aina kiva kokeilla! :)

      Mutta toivotaan, että tulevat boxit olisi vähän kivempia, vaikkakin munkin määräaikanen tilaus päättyi nyt, mutta pitää myöhemmin katsoa uudestaan! :)

      Poista
  2. Tän kuun boxi oli kyllä suuri pettymys verrattuna kahteen edelliseen :/ Tykkäsin kuitenkin tuosta huulikiillosta tosi paljon! Mun Bette box tilaus loppu nyt tammikuuhun, mutta ehkäpä voisin taas kesällä tilata pari boxia :D

    https://sofiaidaannneli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jep! :/ Nojoo, kesällä saattais tulla kivoja juttuja! :)

      Poista
  3. Ihanat kuvat oot ottanut, vaikkakin sulla on aina niin kauniita kuvia! Oon paljon miettinyt tätä boxia, mutta tää näytti kyllä todelliselta pettymykseltä, että vähän jäi suukin auki. Oon kattonut monia postauksia mitä nämä on pitänyt sisällä, enkä ihan olis tämmöstä odottanut ja vielä vuoden alussa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) No jep.. Luulis, että uuden vuoden alun kunniaksi olis vähän panostettu, mutta ei tää nyt kyllä siltä vaikuttanut! :/ Toivotaan, että vuoden muut boxit olis parempia! :)

      Poista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan