8 x arkimeikki tuote

29.3.2018

En varmaankaan ole ainut, jonka arkimeikki vaihtelee vähän väliä ja varsinkin ne tuotteet arkimeikissä. Ajattelinkin pitkästä aikaa vähän esitellä minkälaisilla tuotteilla teen mun tän hetken arkimeikin, joten mennään kurkkaamaan!
Ihan aluksi ensimmäisenä kasvoille haluan antaa kosteutta ja ensimmäisenä laitan koko kasvoille tätä Lumenen Aqua Seerumia. Tän kanssa kuuluisi käyttää myös kosteusvoidetta, mutta varsinkaan aamulla en ehdi odottaa kasvorasvan kuivumista, joten yleensä laitan vaan tätä, koska tää kuivuu nopeasti.
Seuraavaksi on peitevoiteen vuoro. Tällä hetkellä mulla on käytössä Wet 'n' Wildin Photofocus peitevoide. Vaikka oon tykännyt tästä tosi paljon, aion tilata Colourpopilta peitevoiteen testiin, kunhan toi loppuu! Kuulin tosta Colourpopin No Filter peitevoiteesta kehuja ja haluan ottaa sen testiin. Seuraavaksi nassuun laitankin meikkivoiteen ja tällä hetkellä käytössä on Isadoran Natural Matt meikkivoide. Tää on ollu vähän sellanen väliaikainen meikkivoide, joka tuli Bette Boxissa. Otin tän käyttöön kun mun edellinen lemppari loppu. Kuten näätte niin tää on kans ihan finito jo. Yritänkin pohdiskella, että ottaisinko seuraavaks testiin jonkun uuden meikkivoiteen vai ostaisinko uuden putelin Lorealin True Matchia.. Jos teillä on vinkata budjetti-ystävällisiä meikkivoiteita niin vinkkejä otetaan vastaan!
Seuraavaksi viimeistellään kasvot. Ensin teen varjostukset tällä paletilla ja käytän tota kylmempää sävyä. Tän paletin merkkiä en muista ja tästä on kaikki tekstit oikeestaan jo kulunut pois. Sitten laitan hehkua kasvoille näillä Lumenen Instant Illuminizer pisaroilla, oon tykännyt tästä tuotteesta ihan hurjan paljon!
Viimeisenä teen silmät & kulmat. Oon innostunut laittamaan luomiväriä nykyään arkimeikkiinkin. Paljoa en sitä laita, mutta käytän tuota vaaleanruskeaa sävyä tekemään vähän varjostusta silmävakoon ja ulkonurkkaan. Tää paletti on w7 The Naughty Nine. Tässä on mun mielestä super kauniit sävyt. Seuraavaksi laitan ripsarin ja edelleen on käytössä tää ripsari, josta oon blogissakin maininnut useaampaankin otteeseen eli Loreal Paradise Extatic. Viimeisenä teen kulmat ja mulla on käytössä Maybellinen Color Tattoo. Tää on oikeasti luomiväri. Bongasin tän yhdestä youtube-videosta aikoinaan, jossa testattiin eri kulmatuotteita ja tää löi muistaakseni jopa Anastasia Beverly Hillsin Brow Pomaden, joten olihan se pakko ottaa testiin. Oon kyllä tykännyt vaikka tää on välillä vähän vaikea työstää, kun tää on hieman kova koostumus.

Näillä tuotteilla siis syntyy mun arkimeikkini. Mitäs tykkäsitte? Onko sulla joitain samoja tuotteita käytössä? :)

4 kommenttia:

  1. Tää oli kiva postaus, hauska nähdä mitä toinen käyttää arkimeikissä. Voisin vaikka tehdä tän joskus itsekin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäsit! :) Tee ihmeessä! :)

      Poista
  2. Näistä tuotteista tuo seerumi ja meikkivoide mulla tutut myös ja seerumia menossa toinen pullo kuten meikkivoidetta, just hyvät! Toi meikkivoide oli ainakin mun uus isuosikki :)

    www.nouw.com/moreorlesskatri

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! :) Toi meikkivoide on ihan ok, mutta mulla sävy oli vähän tumma ja oli ehkä mun iholle liian ns. kuiva ja en ainakaan osaa blendata sitä kunnolla iholle vaan huomaan päivän aikaan, että mulla on meikkivoide läiskiä naamassa! :D Mutta kiva, että toisilla toimii! :)

      Poista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan