Instagram moments

15.3.2018

Ihanaa torstaita tyypit! Täällä ei oo flunssa ainakaan hellittänyt ja tämän päivän ajattelin ihan kunnolla nyt lepäillä peiton alla. Tietysti tänään on ulkona super kaunis aurinkoinen talvipäivä, enkä pääse nyt ulkoilemaan. Lauantain blogimiitti myös lähestyy ja vähän kyllä nyt jo jännittää, että pääsenkö edes lähtemään. Noh.. Joka tapauksessa ajattelin hyödyntää tän petilevon siihen, että ajattelin tulla teille vähän taas höpisemään. Ajattelin jakaa teille parit hetket Instagramin storyistä, mitä sinne on viime aikoina tullut laitettua!
Mun kukka-intohimo nostaa taas päätään näin kevään tullen. Kukat on ihan parasta, ne piristää mieltä niin paljon! Noi neilikat kukkii vieläkin niin upeasti, vaikka olen ostanut ne melkein puolitoista viikkoa sitten!
Mun asunto on niin päin, että tänne ei paista kuin ilta-aurinko ja olen monesti miettinyt, että kun tästä seuraavaan asuntoon muutan, niin haluan sellaisen kämpän johon paistaa aamuaurinko tai edes päivällä! Nyt olen muutamana aamuna saanut nautiskella aamuauringosta, kun vastapäisen talon ikkunoista on heijastunut tuo ihana valo! Tää piristää aamua niiin paljon!♡

Nyt mä taidan jatkaa Finrexinin juomista ja laittaa Viaplaystä sarjan pyörimään. Ihanaa päivää teille sinne ruudun toiselle puolelle!

2 kommenttia:

  1. Tänään oli ihana katsoa aamuauringon nousua 7:30 sängystä :) kyllä piristää!

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan