Mac Ruby woo - hypetyksen arvoinen?

9.6.2019

En edes muista, kuinka kauan olen haaveillut Macin huulipunista. Jotenkin olen vain aina pitänyt niitä niin hintavina, että olen mieluummin jättänyt ostamatta. Nyt vihdoin ostin ensimmäistä kertaa Macin huulipunan ja vielä kaksi! Oon jo todella pitkään etsinyt ensinnäkin oikeasti kestävää huulipunaa. Mun ei tule käytettyä huulipunia yleensä juuri sen takia, etten jaksa olla koko aikaa lisäilemässä. Viime aikoina olen myös etsinyt sitä täydellistä punaa ja tekiessäni vähän taustatyötä näistä molemmista ominaisuuksista, en voinut olla törmäämättä Ruby Woohon ja useampaankin kertaan.

Sitten löysinkin aika edullisesti tälläisen mini version Ruby Woosta, jonka hinta oli alennettuna vain 7,60€, aika hyvä löytö sanoisinko! Ajattelin, että otan mielelläni testiin pienemmän koon ensin ja testaan tykkäänkö oikeasti. Samalla, kun näin edullisesti löysin näitä pienemmän koon punia, tilasin Maciltä myös klassikko Velvet Teddyn, joka on nude. Velvet Teddy ei ole vielä kunnolla päässyt testiin, mutta toivottavasti pian myös sen vuoro! Ruby Woo, oli pakko päästä testaamaan mahdollisimman nopeasti ja nyt se on testattu. Mitä tykkäsin?
Ruby Woo | Kestävyys & mukavuus

No, kuinka Ruby Woo sitten selviytyi testistä?
Mua vähän jännitti kuinka kuivalta ja epämukavalta puna tuntuisi. En tykkää todella kuivattavista punista ja Ruby Woo on retro matta, eli vielä mattaisempi kuin ns. "perus" matta Macin punissa. Mutta selviydyin yllättävän hyvin! Odotin, että milloin tulee se hetki, kun pitää kesken päivän saada äkkiä puna pois ja huulirasvaa tilalle, mutta ei sitä oikeastaan tullut. Se tunne tuli oikeastaan vain 7h jälkeen illalla, kun tiesin jo, että on aika pestä meikit.

Entäs sitten kestävyys?
Kurkataampas alta näitä kuvia, ensimmäisessä kuvassa siis heti levityksen jälkeen. Toisessa ensimmäisen syönnin jälkeen. Kolmannessa tilanne 7h, yhden syönnin, useiden vedenjuontien ja jäätelön jälkeen.
Tästä näkee, että ihan vähän on lähtenyt punaa tuolta ihan huulten sisäosista, mutta vielä pystyy rokkaamaan ihan hyvin tällä punalla.
Tässä tilanne 7h käytön jälkeen, vedenjuontien ja jäätelön jälkeen. En tiedä kuvittelenko vaan vai onko puna vähän vähemmän intensiivinen? Huulten sisäosissa ja reunoissa on kulumaa, mutta kaiken kaikkiaan erittäin hyvä vielä! Kauempaa näitä ei edes huomaisi. Pakko sanoa, että kaikesta hypetyksestä huolimatta yllätyin positiivisesti! Taisin nyt löytää itselleni sen luottopunan, jota mun ei tarvitse olla lisäilemässä! Vihdoin!♡
Onko sulla Macin huulipunia? Jos on, niin mitkä on sun lempparit?

4 kommenttia:

  1. Mä ostin kuukausi sitten ekan Macin huulipunan ja olen käyttänyt sitä sen jälkeen joka ikinen päivä, vaikka ennen en ikinä käyttänyt huulipunia. Todellakin hintansa arvoinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho vau! Olet siis selkeesti tykänny! :) Mä en ihan jokainen päivä pystyisi, sen verran oon huulirasva-riippuvainen! :D

      Poista
  2. Mulla on vain yksi huulipuna tällä hetkellä ja se on juurikin tuo samainen Mac mitä testasit. Oikeastaan olen ollut siihen niin tyytyväinen että oon pari vuotta jo mennyt samalla värillä ja ei tee mieli vaihtaa. Voisi melkein sanoa että kirkkaanpunainen huulissa on mun tunnusmerkki. :D Käy tosi kauniisti sinulle!

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan