Tunteet pinnassa

20.9.2019

Vitsi mikä tunteiden kirjo on meneillään. Turhautumista, haikeutta, jännitystä, väsymystä, innostusta. 18 päivää mun viimeiseen päivääni nykyisessä työpaikassani. Vielä vähän aikaa koin vaan turhautumista siitä, kuinka kaukana loma vielä on. Ihan vain sen takia, että olen niin väsynyt tällä hetkellä. Viime päivinä oon kuitenkin jo alkanut tuntea haikeutta & olen alkanut miettiä asioita, joita mulla tulee ikävä. Koska onhan mulla ihan super kivat työkaverit. Mukavia vakkariasiakkaita. Työajat on ollut myös super hyvät. Jotenkin ne positiiviset fiilikset vain hukkui sen kaiken väsymyksen ja stressin alle. Nyt kun loppu lähenee, ne on noussut sieltä taas pintaan.
Meidän reissuun lähtöönkään ei ole enää kuin 32 päivää. Viime viikolla saatiin Esta-hakemukset läpi ja siinä vaiheessa ehkä tajusin, että kohta mennään ja alkoi oikeasti jo jännittämään! En ole siis matkustellut ihan hirveästi. Olen käynyt vain Ruotsissa useamman kerran, kerran Virossa ja kerran kaksi viikkoa Kreikassa. Joten tää on mulle iso juttu. Varsinkin kun olen haaveillut Jenkkeihin pääsemisestä jo 10 vuotta!
Mainitsinkin, että hain sinne kouluun. Tämän viikon sunnuntaina loppuu haku ja ensi viikolla ehkä jo selviää tuomioni. Jännittää, apua!! Pitäkää mulle peukkuja!

Niin jännittävää, kun kaikkea uutta luvassa. Ei sitä turhaan sanota, että vaihtelu virkistää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan