Hetkiä musiikin parissa

14.11.2019

*Yhteistyössä Sudio
Mä rakastan musiikkia ja kuuntelen sitä lähes koko ajan. Mulla on jokaiseen fiilikseen Spotifyssa omat soittolistansa. Syksyisin tulee kuunneltua tosi paljon akustista musiikkia ja se on ihan parasta.♡ Kuljen nykyään kouluun bussilla ja bussimatkat kuluu mukavammin musiikkia kuunnellen. Mulla on langalliset nappikuulokkeet, joilla kuuntelen musiikkia. Vitsi miten ärsyttävää on kun vähän väliä nykäsee kuulokkeita ja napit tippuu korvista. Oon jo pitkään haaveillut langattomista nappikuulokkeista ja nyt sain Sudiolta nämä Tolv kuulokkeet testiin. 
Ai että miten helppoa kun ei tarvii enää menettää hermoja johdon kanssa, tykkään niin paljon! Näiden äänenlaatu on kans todella hyvä. Heti ensimmäisenä kun sain kuulokkeet korviin niin piti pitää pienet omat bileet ruokaa laittaessa, haha! :D
Minkälaisia kuulokkeita sä tykkäät käyttää? Mulla ois vielä toiveena saada näiden kaveriksi sanka-kuulokkeet, jotka on melua vaimentavat! Jos haaveilet uusista kuulokkeista, kannattaa kurkata Sudion valikoima! Alekoodilla katjavaa saatte -15% alennusta (ei voimassa 26.11-2.12)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan