Levitetään hyvää mieltä

7.9.2017

Somessa törmää vähän väliä ihmisten kommentteihin, joissa ne haukkuu toisia ihmisiä, ihmisten tapaa toimia tai vaikka kommentoida. Jopa aikuiset ihmiset - eläkeikään asti - mollaa toisiaan Facebookissa. Instagramissa oon törmännyt usein lapsiin ja teineihin (en yleistä, mut näihin mä oon törmännyt eniten), jotka haukkuu toista, toinen vastaa siihen ja se vaan jatkuu ja jatkuu. Mä en ymmärrä, että miksi? Voitaisko me kaikki opetella olemaan ystävällisempiä toisillemme? Tuskin säkään tykkäät, jos sua tullaan haukkumaan? Mun mielestä elämä olis paljon mukavampaa, jos me kunnioitettais toisia ihmisiä enemmän. Tää maailma tarvii niin paljon enemmän positiivisuutta!
Mun ei tee mieli, mennä kommentoimaan kenellekään mitään pahaa - ei siinä oo mitään hauskaa? Päinvastoin, tykkään käydä antamassa kivoja kommentteja & antaa kehuja. Se kehun antaminen piristää munkin päivää & varmasti myös sen toisen päivää, joten miks mä en tekis niin? Jos toisen uudet hiukset on mun mielestä super kauniit niin miks mä en vois myös kertoa sitä? Se kehu ei maksa sulle mitään. Mä haastan kaikki teidät kehumaan tänään jotain ihmistä!


"If you see something beautiful in someone, speak it." - Ruthie Lindsey
Ihanaa päivää just sulle!

15 kommenttia:

  1. Ihanaa päivää sinnekin ♡ Tosi tärkeä postaus! Mäkään en oo koskaan ymmärtänyt miks joku jättää niitä haukkumis kommentteja esim blogeihin. Ja just instassa usein (esim julkkisten) kuvissa on hirvee tappelu meneillään, kun "teinit" haukkuu sielä toisiaan. Huah, miksei vaan osata olla kivoja toisillemme, se ois kaikille niin paljon mukavempaa.

    VastaaPoista
  2. Mä ainakin tykkään kehua ihmisiä :)<3 Somessa ja blogeissa tulee paljon kehuttua vaikkapa jotakin kuvaa ja tietenkin postauksiin aina haluaa kirjoittaa jotain mukavaa! Ihana hyvän mielen postaus :)

    VastaaPoista
  3. Just kirjoittelin samasta aiheesta omaan blogiin, tärkeä aihe. Vitsi kuinka kaunis tämä sun blogi on! :)

    VastaaPoista
  4. Ihanasti toteutettu postaus!<3 Mäkin tykkään aina levittää positiivista fiilistä ja kommenttia ainoastaan blogeissa ja keskittyä siihen iloisuuteen ennemmin kuin negatiivisuuteen. :)

    VastaaPoista
  5. Oi sinä ihana sähikäinen <3 Tuli hyvä mieli tästä postauksesta! Ihanaa syksyä sinulle ja ole aina tuollainen älä muutu somen ihmeellisessä maailmassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä, kiitos ihanasta kommentista!♥ Kivaa syksyä sinnekkin!♥

      Poista
  6. Tää postaus on niin asiaa! Maailma ei tartte yhtään enempää ikävyyksiä. On sitäpaitsi paljon helpompaa olla toisille kiva, silloin kun yleensä saa mukavaa kohtelua myös itse :D Tosi ihanaa alkavaa viikonloppua sulle ♥

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
  7. Itse laitan vain positiivisia kommentteja someen. Muutenkin ytitän välttää negatiivisuutta elämässä.
    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  8. Hyvä postausja tärkeä aihe! Netissä on niin helppo sanoa pahaa toisista, mutta yhtä paljon se satuttaa kuin kasvotustenkin haukkuminen. En ymmärrä, miksi ihmisten pitää haukkua ja jättää negatiivisia kommentteja toisilleen. Kuten itsekin totesit, minullekin jää kiva olo siitä, että kirjoitan kivoja kommentteja muille. Ja ne ovat täysin aitoja, minulla ei ole mitään tarvetta haukkua tms. muita ihmisiä.

    http://lifewithhannamari.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan