Photofeed | Septemper

4.10.2017

Mihin tää aika oikeasti menee? Kesä loppui jotenkin tosi nopeasti ja nyt mennään jo lokakuussa? Huhhuh.. Tässä teille pientä kollaasia mun syyskuun Instagramista. Syyskuussa olin vähän hiljaisempi, johtuen hyvin pitkälti kuvausinspiraation puutteesta. Mun järkkäri on jo niiin vanha, hidas ja huono, ettei sillä tee mieli paljoa kuvailla. Mulla on myös varapuhelin käytössä, jossa on niin huonot kamerat ja se kuvanlaatu on jotain aivan kamalaa, ettei silläkään tule napsittua kuvia. Onneksi mun uuden puhelimen budjetista ei enää puutu hirveän paljoa ja pääsen toivottavasti pian tilailemaan sen uuden puhelimen! Noh, mutta höpinät sikseen ja käydään kollaasin kimppuun!

Syyskuun alussa tehtiin kaverin kanssa ihana syyspiknik ja sieltä pari kuvaa eksyi myös mun Instagramiin. Tehtiin super hyvää omenapiirakkaa ja saatiin parveke koristeltua myös niin ihanan syksyiseksi. Syyskuussa käytiin napsimassa myös Rivalle kamppiskuvia, luin kirjoja, join paljon kaakaota (ja välillä myös finrexiniä) & otettiin myös muutamat syksyiset asukuvat! Aika kiva kuukausi oli, vaikka oli vähän flunssaa sun muuta!
Instagramissa pääset seurailee mua nimimerkillä Katjavaa

6 kommenttia:

  1. Aivan ihania kuvia taas! Harmi että nyt on sadetta luvattu paljon, eikä näitä kauniita kuvia ehkä enää tuu niin paljoa ;/ Ps, Chromella ei tuo alhaalla oleva instafeed keskity vaan on vasemmassa reunassa ainakin itellä :/

    ~Finnlandsnorsk~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja koska olen tästä aiemminkin maininnut niin otin vielä kuvakaappauksen ja tässä linkki siihen https://imgur.com/0zhKchm jotenkin ei vain näytä siltä että on tarkoituksella näin? Vai olenko vain väärässä.. :)

      Poista
    2. Kiitos! :) No niimpä :/ Aivan, nyt ymmärrän mitä tarkotat. Mun omassa koneessa on 13" näyttö, jossa se näyttää just hyvältä, mutta nyt pääsin katsomaan toisella koneella ja se tosiaan on vasemmassa reunassa. Mäpäs tutkin tota ja yritän saada sen jotenkin järkevän näköiseksi, muillekin näytöille! :)

      Poista
    3. Tää saattaakin olla aika haastavaa... Kun saan sen näyttämään hyvältä tietokoneen ruudulla, niin puhelimessa se näyttää aivan kamalalta...

      Poista
  2. Oot kyllä äärettömän taitava saamaan tunnelmaa kuviin, nää syksy kuvat kyllä on niin kivoja <3

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan