Uusi ihonhoitotuotesarja: Påre Skincare

27.12.2017

Sain mahdollisuuden tehdä yhteistyötä & tutustua tälläiseen uuteen suomalaiseen ihonhoitosarjaan; Påre Skincare. Sarjaan kuuluu tasan kaksi tuotetta; puhdistusgeeli kasvoille ja 24-h voide kasvoille. Koko sarjan idea on tehdä ihonhoidosta mahdollisimman helppoa meille kaikille. Kaksi tuotetta siis riittää. 
Tuotteiden teho perustuu hedelmähappoihin, jotka kuorivat ihon pintaa ja näin kannustaa ihoa uudistumaan ja sitä kautta saa ihon näyttämään tasaisemmalta.
Sarjan tuotteet sopivat siis kaikille ihotyypeille. Sarjan tarkoituksena on helpottaa ihonhoitoa, kun ei tarvitse miettiä sopiiko tuote omalle ihotyypille vai ei. Sarjan tuotteet sopivat siis minkälaiselle iholle vain, rasvaiselle tai vaikka pintakuivalle iholle!
Mä oon ihan super innoissani tälläisestä kaikille ihotyypeille sopivasta sarjasta. Oon pitkään jo tuskaillut, että mitkä ihonhoitotuotteet käy omalle nassulle, kun en oikein edes tiedä mihin kategoriaan mun ihotyyppi kuuluu. Kuinka helppoa ja aina varma valinta, on valita tälläiset tuotteet, jotka sopivat kenelle vain - ihotyypistä riippumatta! Käykää kurkkaamassa heidän verkkosivut, siellä on paljon lisää infoa heidän tuotteista ja yrityksestä: www.pareskincare.com
*Yhteistyössä Påre Skincare
Mitä sitten olen tykännyt näistä tuotteista? Noh, siis ihan rehellisesti ensimmäistä kertaa ikinä (!) mulla on samaa sarjaa oleva kasvojen puhdistusaine & kasvorasva. Olen aina ostanut yhden tuotteen toiselta merkiltä ja toisen toiselta. 
No, mutta anyways. Näissä on kivan raikas tuoksu, joka ei ole onneksi liian voimakas. Musta tuntuu, että oon nykyisin hajuille herkempi kuin ennen. Hyvä siis, ettei tuoksu ole ainakaan mun nenälle liian voimakas.

Tolla puhdistusgeelillä meikit lähtee yllättävän helposti - ainakin verrattuna mun edelliseen puhdistusgeeliin, jonka merkkiä en muista. Tykkään edelleen siitä edellisestäkin, mutta tällä lähtee silti jotenkin hieman vaivattomammin. Siitä plussaa!
Toi kasvorasva on oikeasti super kosteuttava ja kosteuttaa pitkään. Laitan tän aina mieluiten illalla nukkumaan lähtiessä ja aamulla ei tarvitse laittaa meikin alle rasvaa, koska kasvot on jo kosteutetut. Säästää aamulla aikaa, mikä on ihan parasta!
Vaikka en ole pitkään vielä ehtinyt testailemaan niin nää kyllä vaikuttaa tosi kivoilta! Odotan innolla näkyykö näiden käytön myötä parannusta ihon kunnossa! Mutta kyllä mun kasvot nyt talvella kiittelee, kun mulla on kolme uutta kasvorasvaa, joita käytän - kasvot pysyy varmasti kosteutettuina!♡

Oliko tää merkki teille jo tuttu vai ihan uusi tuttavuus?

5 kommenttia:

  1. Ostan niin harvoin mitään samaa sarjaa, mutta jos löytäis joskus hyvän niin tulisi varmasti ostettua niitä useammin :) Ehkä nyt lumenen seerumi + lumenen yörasva on eniten samaa sarjaa, mitä mulla koskaan on ollut. Edes shampoo tai hoitoaine ei voi olla ikinä samalta valmistajalta, se ois liian helppoa :)

    Finnlandsnorsk

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no mulla on kyllä vähän sama! :D Tosin shampoon & hoitoaineen ostan kyllä usein samalta merkiltä! :)

      Poista
  2. Hei, mä löysin nyt myös sun blogiin! Klikkasin heti lukijaksi :)

    Tää sarja on mulle aivan uusi, mutta pakko sanoa, että nuo purkit on kyllä tosin kivan näköiset. Ja kotimaiset uutuudet kiinnostaa aina! Ihanan valoisia nämä sun kuvatkin täällä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! :) Tervetuloa!<3
      Kiitos! :) Suomalaisuudesta tulee aina plussaa! :)

      Poista
  3. Ihan uusi tuttavuus mulle, mutta varmasti olis kokeilemisen arvoinen! Mä kanssa oon vasta löytänyt omat suosikit samalta sarjalta eli Lumenelta :)

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan