Not so lazy sunday

21.2.2016

Sunnuntaisin on ihanaa käpertyä peiton alle koneen kanssa ja katsoa sarjojen jaksot, jotka on jäänyt katsomatta tai katsella elokuvia eikä ole mihinkään kiire. Sarjojen katsomisen ohella olen kerennyt tänään myös käydä kaupassa, tiskata, pestä pyykkiä, vähän siivoilla sekä aloittanut ruoanlaiton. Laiskotellut en siis ole. Mulla on tällä hetkellä ruoka tulossa ja ruoan jälkeen ajattelin kömpiä takas peiton alle ja kattoo hömppäleffoja & rentoutua. Ihanaa sunnuntaita!

6 kommenttia:

  1. Mun sunnuntai meni yllättäen ihan samoilla meiningeillä! :D Sunnuntait on mulle yleensä sellaisia mikään ei kiinnosta/en jaksa edes nousta sohvalta-päiviä, mutta ei tällä kertaa! Sunnuntait on vähän sellaisia päiviä, että niihin pitäisi asennoitua oikein ja tehokkaasti heti aamusta ettei mene ihan pelleilyksi ;) Isot taputukset siis meille kummalekkin!

    VastaaPoista
  2. Joskus rentouttavimmat päivät on sellaisia, kun saa tehdä erilaisia kodintöitä ihan rauhassa ilman mitään kiirettä. Mulle ainakin jää parempi olo, jos oon tehnyt jotakin muuta päivän aikana kuin vaan laiskotellut.

    http://maailmanrannikoilta.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Ei aina tarvii tehdä mitään, onneksi! ♥

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan