Banaaniletut

18.3.2016

Päätin tossa yks päivä vihdoin ja viimein kokeilla banaanilettuja. Olen kuullut näistä paljon kehuja, mutta mä oon itse aika ennakkoluuloinen uusia ruokia kohtaan & olen jopa vähän nirso ruokien suhteen, joten en ole aikaisemmin uskaltanut kokeilla. Kaiken lisäksi en tykkää banaanista oikein missään muussa muodossa kuin "raakana". Banaani on kyllä muuten yksi mun lemppari hedelmistä!  Laitoin lettuihin yhden banaanin & 2 kananmunaa. Näähän on oikeesti ihan hyviä! Olisko teillä jotain lisuke-ehdotuksia? Multa löytyy tällä hetkellä pakkasesta vaan mustikoita, joten ne käy ennen pitkään vähän tylsäksi. Mitä te syötte banaanilettujen kans tai ihan vaan lettujen kans ylipäätään? Ehdotuksia otetaan vastaan!

6 kommenttia:

  1. Aivan ihana blogi sulla ja kirjotat tosi hyvin, luin siis sun edellisiäkin postauksia. Ansaitsisit paljon enemmän lukijoita, tietty liityin mukaan <3

    http://tildahytonen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia, noi näyttää niiiin hyviltä!! :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Hei. Jos vaan yhtään tykkäät kanelista niin banaanilettujen taikinan sekaan kannattaa laittaa reilusti kanelia. Nam!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitti vinkistä! Pitääpä kokeilla seuraavan kerran! :)

      Poista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan