Comfy outfit

10.3.2016


Mun tyyli ei ole mitenkään erikoinen, mutta tykkään käydä napsimassa asukuvia, joten miksipä en jakaisi niitä myös teille? Toivottavasti tykkäätte myös asupostauksista! 
Voisin kuvailla mun tyyliä "mukavaksi". Kun ostan uusia vaatteita, tärkeintä mulle on se, että ne tuntuu mukavalta päällä. Inhoon eniten sitä, että omat vaatteet ahistaa, koska niistä ei tykkää tarpeeksi tai ne puristaa ja kiristää.

Mun vaatevarasto on myös aika pieni. Mulla ei kauheasti ole vaatekaappeja eikä mun budjettikaan kauheasti salli ostaa uusia vaatteita. Niilläkin kerroilla, kun haluan hemmotella itseäni & shoppailen, ostan lähinnä sellaisia vaatekappaileita, joita tarvitsen. Ja arvaatteko mitä mulle on käynyt nyt tässä kuukauden sisään? Mulla repes kahdet farkut!! Ei oikeesti voi olla todellista! Vaikka mua harmittaa, niin en voi oikeastaan kun nauraa mun tuurille! Just kun oon alottanut "säästökuurin" niin mulle käy näin, höh!
Farkut Seppälä | Paita Ebay | Takki Anttila | Huivi GinaTricot | Kengät Skopunkten | Kello Ebay

4 kommenttia:

  1. Todi ihania asukuvia! Ja i feel you ton farkku asian suhteen, koska onnistun jotenkin _aina_ saamaan mun farkut rikki!! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! :D Mulla aika harvoin repee farkut, mut nyt sit oikein kaksinkertaisesti! :D

      Poista
  2. Wow toi kello on makee ja tosi kiva asukokonaisuus! :)♥
    ♥: http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan