Life is unpredictable

14.3.2016

Rakkaat ihmiset siellä ruudun toisella puolella. Mun lähipiiriin tuli viime viikon puolella todella huonoja uutisia. Mä en halua asiaa enempää avata, koska haluan suojella meidän yksityisyyttä & rauhaa, ymmärrätte varmasti. Mutta halusin tulla kertomaan teille, että blogi saattaa hiljentyä. Blogiin kirjoittelu ei ole mulla nyt päällimmäisenä mielessä. Saatan kuitenkin tulla kirjoittelemaan, jos tuntuu siltä että haluan muuta ajateltavaa. Yritän kyllä teille aina jotain valmistella, jos vaan jaksan. En tiedä tuleeko postauksia kerran kahdessa viikossa, kerran kuukaudessa, vai päivittäin? En osaa nyt yhtään sanoa. Tällä hetkellä on sellainen fiilis etten jaksa tänne kirjoitella enkä oikeastaan edes avata koko blogia, halusin tulla kuitenkin kertomaan jonkin näköistä syytä, miksi musta ei kuulu. Mulla on muutama postaus luonnoksissa, että ne mä julkaisen mutta siitä eteenpäin ei ole suunnitelmia. 
Mä toivon, että ymmärrätte, ettekä ala pommittaa kysymyksillä, kiitos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan