Spring wanties

28.3.2016

Olenko ainut jolla tulee aina näin keväisin kauhea into ostaa vaatekaappiin uusia keväisempiä vaatteita? Kurkataan nyt hieman, että mitä mä haluaisin hankkia täksi kevääksi
Hattu - Mulla on jo yksi tuollainen lierihattu, mutta haluaisin uuden vähän pienemmän. Tuollaiset hatut on mun mielestä tosi söpöjä ja kruunaa melkein asun kuin asun!
Kengät - Mun täytyisi täydentää mun kevätkenkä varastoa, mulla ei nimittäin kovin monia kevätpopoja enää ole. Parit balleriinat löytyy, mutta nekin alkaa olla jo todella loppuun kulutettu.
Farkut - Kuten jo aikasemmin mainitsin, mulla repesi kahdet farkut tässä hiljattain, joten tarvitsisin todellakin uudet. Täytyy hommata ainakin yhdet basic mustat farkut & sitten olisi kiva hommata jotkut kivat vaaleat ja kenties revityt farkut.
Takki - Multa löytyy vain yksi kevät-takki, joten myös joku kiva takki on mulla etsinnässä!
Laukku - Tarvitsisin toisen kivan pikkulaukun. Mulla on yksi, jota käytän melkeimpä aina, mutta olisi kiva saada hieman vaihtelua. Etsinnässä onkin siis joku vaalea tai ruskea laukku.


Pst. Jyväskyläläiset ohoi! Olisko teillä antaa jotain kirppari-suosituksia? Kirpparilla.fi & keskustan Centrum kirppari on jo niin nähty, haluaisin käydä tutkimassa uusia kirppareita!

4 kommenttia:

  1. Keskustasta löytyy UFF. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, se onkin itseasiassa myös tuttu! Ja yksi lemppareista! :) Kiitos muistutuksesta! ;)

      Poista
  2. Hitsit, kun en itsekään Jyväskyläläisenä tiedä muita kirppareita. Olisi ihana päästä käymään kunnon kirpparireissulle, siellä niin vähän tulee käytyä.
    Hyvä postaus, voisin pistää aiheen itsellekin korvan taakse! ;)

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan