Relaxing

2.4.2016

Meillä monella on tapana stressata paljon asioista, oli siihen sitten aihetta tai ei. Mä olen itsekin kova stressaamaan, varsinkin turhista  jutuista, haha. Välillä meidän kannattaa myös muistaa rentoutua. Tänään listaankin pari asiaa, jotka auttaa mua rentoutumaan. Toivottavasti saisitte tästä vinkkejä rauhoittumiseen keskellä arkea ja kiireitä. Jos teillä on jotain vinkkejä, niin kertokaa ihmeessä!


Musiikki - Melkein parasta mitä mä tiedän, on käpertyä sänkyyn peiton alle, laittaa kuulokkeet korviin ja kuunnella jotain rauhoittavaa musiikkia. Olen viime aikoina tykästynyt akustisiin soittolistoihin Spotifyssä, ihanan rentouttavia.

Kylpy - On ihanaa pulahtaa kuumaan vaahtokylpyyn kynttilöiden valaistessa kylppäriä & ihanan rauhoittavan musiikin soidessa taustalla. Olen meinannut muutaman kerran nukahtaa kylpyyn, haha!

Nauru - Mikä onkaan parempaa kuin kunnon naurukohtaus kavereiden kanssa? Niin että vedet valuu silmistä & vatsalihaksissa tuntuu. Kunnon naurukohtauksen jälkeen olo tuntuu levolliselta. Nauru on parasta terapiaa, niinhän sitä sanotaan!

Elokuvat & sarjat - Joskus tuntuu, että on todella paljon tehtävää ja ettei aika ja voimat riitä mitenkään tehdä sitä kaikkea. Jos olo on sellainen että musertuu urakan alle niin mulla on tapana ottaa sellainen parin tunnin pako kaikesta siitä puurtamisesta. Katson joko jonkin mukavan leffan tai pari jaksoa mieluista sarjaa. Kummasti jaksaa pienen tauon jälkeen taas touhuta!


Ihanan rentouttavaa lauantaita teille!

8 kommenttia:

  1. Voi vitsit miten ihanan positiivinen postaus! ♥ Tuo kuva on jotenkin niin esteettisesti kaunis! Itsellä toimivat rentoutumiseen täysin samat jutut, sekä tottakai myös parhaiden ystävien kanssa unohtaa aina turhat murehtimiset ja stressailut :)

    http://notttwice.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! <3 Sekin on kyllä tosi hyvä keino! :)

      Poista
  2. Hyviä vinkkejä, mut saa myös hyvin rentoutumaan noilla tipseillä. Tykkäsin tästä postauksesta ja sun kirjoitustyylistäsi! ♥
    Millä kirjaisimella kirjoitat sun postaukset, näyttää niin kivan simppeliltä, mutta tuntuu, että oon kaikki bloggerin kirjasimet käynyt läpi, mutta ne on joko liian tiivisti tai sitten liian iso väli? :)

    http://tildahytonen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!♥ Tää ei olekkaan bloggerin oma fontti, tää fontti on nimeltään 'Lato'. :)

      Poista
  3. Noita keinoja tulee itsekin käytettyä:) Tosi kiva kuva, onko sun itse ottama?

    http://mariiasarasofia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Jep, onhan se! Oon ihan rakastunut tohon mun uuteen kynttiläjalustaan!♥

      Poista
  4. Oih toi kultainen kynttiläalunen on ihana!!♥ Kivoja vinkkejä, joista aikalailla kaikki ovat myös täällä käytössä :) Mulla listan jatkeena ois vielä lukeminen, sillä hyvä kirja ja kuppi kahvia ovat kyllä mun listan kärjessä :P http://anskisss.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! :) Aijaa, no sekin on kyllä hyvä keino! Mä oon valitettavasti aika laiska lukija, vaikka lukemisestä tykkäänkin! :)

      Poista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan