Tavoitteet maaliskuulle

5.3.2016

Säästä - Haaveilen kovasti lähdöstä Australiaan ja sitä varten yritän säästää mahdollisimman paljon rahaa. Toivon mukaan saan pidettyä itseni pois Ebaysta sekä pidettyä heräteostokset mahdollisimman minimissä.

Treenaa - Mulla on ollu nyt vaikka mitä tekosyitä sekä ihan oikeita syitä, enkä ole päässyt kunnolla treenaamaan. Tässä kuussa aion keskittyä kunnolla treenaamiseen!

Juo vettä - Olen jo pitkään yrittänyt silloin tällöin lisätä vedenjuontia, koska juon sitä aivan liian vähän. Nytkin mulla on vesipullo tuossa vieressä, jes, hyvä mä!

Lue - Mulla on paha tapa esimerkiksi blogeja selatessani skipata tekstit ja selata vaan kuvat. Ajattelen että se lukeminen vie liikaa aikaa. Mihin mulla on kiire? Joten tän kuun aikana yritän opetella keskittymään ja lukemaan enemmän.

Onko teillä jotain tavoitteita maaliskuulle? :)

9 kommenttia:

  1. Niin hyviä tavotteita sulla! Mulla on tavotteina viettää enemmän aikaa ulkona raittiissa ilmassa sekä päästä takaisin normaaliin ja terveelliseen arkeen! Itsekin oon huomannut että muka "kiireessä" jättää lukematta oikeasti puolet postauksen sisällöstä.. Tähän täytyykin myös panostaa :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, no ei noi sunkaan tavotteet huonoilta kuulosta! :)

      Poista
  2. Sulla on blogissa ihana ulkoasu. Ja joo munki pitäis varmaa jättää noi heräteostokset ja rahantörsääminen muutenki vähemmälle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) No ei siitä ikinä haittaakaan ole! :)

      Poista
  3. Onpas ihanan raikas blogon ulkoasu :) Maaliskuussa on tavoitteena tehdä mahdollisimman paljon ylitöitä, nauttia ulkoilmasta, saada eräs rästityö hyvälle mallille ja tehdä asioita, mitkä tekee elämästä mahtavaa :) Jäin lukijaksi ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin, kuulostaa ihan hyvältä! :) Paitsi noi ylityöt, mutta niistäkin todennäkösesti seuraa sitten jotain hyvää! :) Oi kiva, tervetuloa!♥

      Poista
  4. Ihanan oloinen blogi sulla! Jätän harkintaan että alanko seuraamaan:)

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan