February favourites

2.3.2016

Tuote: Four Reasons Moisture Mist. Olen aina näin talvisin kärsinyt sähköisistä hiuksista. Vuoden vaihteessa mun edellinen hoitosuihke loppui ja päädyin kaupoille etsimään uutta suihketta taltuttamaan mun sähköisiä kutreja. Törmäsin Sokkarilla tähän Four Reasonin hoitosuihkeeseen ja päätin ottaa sen testiin. Ostos oli kyllä ihan napakymppi! Mitkään muut hoitosuihkeet ei ole täysin ikinä taltuttanut mun hiusten sähköisyyttä, mutta tämän avulla olen päässyt sähköisyydestä kokonaan eroon, jes!!

Hetki: Jäähyväisillallinen. Oli ihanaa kokoontua pitkästä aikaa isommalla porukalla syömään ja rupatella kaikesta!
Paikka: Oma koti. Vaikka olin helmikuussa aika vähän täällä niin silti täällä on vaan ihana olla!

Herkku: Vispipuuro. Tää nyt ei ole erityisesti mikään helmikuun lemppari, kyllä tää on ihan all time favourite, mut helmikuussa sitä tuli syötyä aika paljon. Se on vaan niiiin hyvää! Teen sitä aina iskän luona, teen tosi isoja satseja ja ne saattaa kestää ehkä sen pari päivää, nam.

Millaisia lemppareita teillä oli helmikuussa? :)

2 kommenttia:

  1. Oivoi, nyt mun tietty alko tekee jo muutenkin nälkäsenä vispipuuroa hahah :D. Kivoja tälläset postaukset! :)

    Ilona // www.onrooftop.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva postaus ja nätti kuva! Tykkäsin :)

    VastaaPoista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan