Makeover with DC-fix

19.4.2016

Koko kevään mulla on ollut kauhea sisustusinto päällä. Olen jo pitkään etsinyt itselleni uutta tv-tasoa, koska tuo minun ruskea tv-taso ei oikein sovi sisustukseen, joka on muuten melko vaalea. Vastaan ei vain ole tullut kivaa, joka vielä sopisi budjettiin. Sitten iskikin idea, mitäpä jos päällystäisinkin sen DC-fixillä? No ei muutakun tuumasta toimeen! Nyt on sitten tv-taso päällystetty ja se näyttää tältä!

Miltä se teidän silmään näyttää? Mun silmään näyttää ainakin ihan kivalta! Nyt taso sopii tänne paljon paremmin!
Tämä tuli myös paljon halvemmaksi kuin uusi taso, kalvot maksoi postikuluineen alle 30€, kyllä nyt kukkaro kiittää! Tuo päällystäminen ei vaan ollut ihan yhtä helppoa kuin ajattelin. Sen verran hermot meni tuon tason kanssa, että en taida ihan hetkeen olla tuollaista DC-fix projektia tekemässä, haha!
Koko kämpän sisustuspostausta tulossa heti, kunhan saan tän kodin taas miellyttämään mun silmää! Vielä pitää tehdä sohvapöytä loppuun & löytää uusi matto. Toivottavasti kerkeän tehdä sen ennenkuin täällä alkaa parvekeremontti, koska sitten ei ole päivänvalosta tietoakaan!
Kivaa tiistaita!

10 kommenttia:

  1. Todella kiva lopputulos! :) Itselläkin olisi tarkoitus kesän aikana päästä testailemaan Dc-Fixillä paria diy -juttua. Toivottavasti ei ole ihan hirveän vaikeata :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Se varmaan riippuu ihan että minkälainen projektin kohde on! :)

      Poista
  2. Tosi kiva ja siisti! Oon myös kuullut, että tuo ei ihan helpoimmasta päästä oo projekti, mutta hyvin on onnistunut :) Haha, mullakin on kyllä koko kevään ollut iso sisustusvimma päällä ja hetki sitten vaihtoin just keittiön tuoleja yms :D

    http://riikkamaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo, kyllä siinä vähän hermot meinas mennä. Aijaa, en sit ole ainut, haha! :)

      Poista
  3. Tosi hyvännäköinen ja siisti lopputulos ! :) Ps. multa löytyy toi sama sinkkuelämää boksi ;D!

    VastaaPoista
  4. Kivan näköinen lopputulos! Mun äitikin on ihan hullaantunut tohon DC-Fixiin ja päällystellyt kotona vessan kaappeja ja seiniä myöten, hah :D

    VastaaPoista
  5. Hih, oon ihan koukussa tohon kalvoon! :D Päällystin keittiön kaapin ovet sillä ihan kokonaan :D Sain käytännössä katsoen uuden keittiön alle 100e! ^_^

    Jään innolla seuraileen, käy kurkkaileen mun blogia myös :) http://puikoltapudonnut.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä näppärä! No ei paha! :) Meenkin heti kurkkailemaan! :)

      Poista

Kommenttisi piristää päivääni, olethan kuitenkin asiallinen♡

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan